Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpälapsi ja suurperhe

Vierailija
02.10.2014 |

http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/sina/vanhemmuus/sannasta_tuli_syopalapsen_aiti

Ihan mieltä lämmittävä juttu, mutta jäin kyllä vähän miettimään, onko nuo jotain lahkolaisia. Vauhti näyttäisi olevan sellaista lapsi per vuosi likimain. Jotenkin itse ajattelisi, että haluaisi säästellä edes vähän itseään, kun yhdellä vakava sairaus. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme