Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mut jätettiin juuri.
01.04.2006 |
Mies, jonka kanssa palasimme yhteen monen vuoden eron jälkeen, lasteni isä ja elämäni rakkaus, ainoa ihminen jota jaksan, siedän läheisyydessäni jätti minut.
Sattuu enemmän kuin se ensimmäinen ero.
Kommentit (3)
En tiedä miksi lähti.
Vielä viikolla kertoi miten hyvältä ja oikealta tuntuu olla kanssani.
Meillä oli ymmärtääkseni hyvä olla yhdessä! Yhdessä yksilöinä, toista arvostaen.
Sitten lähti piiitkästä aikaa ulos kavereiden kans ja jätti minut.
Kosto? Minä jätin silloin aikanaan. Voiko olla seonnut siitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisko kuitenkin löytänyt toisen ja luulee että se on sitä jotain?
Alue: Aihe vapaa
Koita jaksaa.. nyt tuntuu pahalta mutta ajan kanssa se helpottaa. sure rauhassa ja ota vaikka vapaata, pistä lapset hoitoon jos on raskasta.
mikä teille tuli?
tai siis miksi mies lähti?