Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nariseva puoliso!
15.08.2014 |
Miten te muut jaksatte puolison jatkuvaa narinaa ja valitusta? Mikään ei ole hyvä, mutta mitään ei viitsi tehdä että olisi toisin.
Sitä, tätä ja tota pitäisi tehdä ja suunnitelmat on suuret, mutta aina on joku pieni syy miksi ei voi/pysty.
Ei huvita enää kotiin mennä, kun se narina kaikesta alkaa heti.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No mistäs aiheista se puoliso narisee? Että onko ihan oikeasti aihetta, vai todella täysin turhaa?