Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset kuoret teillä on iphonessa?

Vierailija
06.08.2014 |

Pitääkö näytön päällä olla joku suoja. Laukussa avaimet jne samassa lokerossa, naarmuuntuuko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä pyörittele 700euron puhelinta avainten kanssa samassa paikassa. Laukussa on erillinen paikka puhelimelle ja slimline suojakuoret päällä

Vierailija
2/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen nahkainen/keinonahkainen kotelo. Siinä jotain pinkkejä kuvioita. Ilman suojaa en uskalla antaa olla, on niin pirun liukas puhelin, että tuntuu, ettei se kestä käsissä.

Kotelo siis sellainen, jossa korttitaskuja, kun sen avaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole iphonea, mutta ostin juuri reippaan kokoisen lompakon jossa aion säilyttää puhelintani. Kätevää!

Vierailija
4/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen omat ohuet nahkakuoret suojaamassa takakuorta. En koskaan pidä luurejani samassa paikassa avaimien, kolikoiden tms. Kanssa vaan aina erikseen

Vierailija
5/5 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin 20 kuoret iphone 5s:ään. Niitä tulee ostettua kun yleensä on halpoja mutta nättejä tai muuten kivoja. :D

-Roosa