Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksut tulematta, mihin yhteys?

Vierailija
02.09.2014 |

Eli exä ei oo elareita maksanut, otanko yhteyttä Kelaan vai lastenvalvojaan? Vai mihin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kai muillekin käynyt tämä, mitä teitte?

Vierailija
2/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan sopimuksen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli kävelen sinne huomenna elatussopimuksen kanssa ja kerron että ei ole maksanut. Mitä sit tapahtuu? Soittavatko hälle tmv?

Vierailija
4/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:44"]

Ok. Eli kävelen sinne huomenna elatussopimuksen kanssa ja kerron että ei ole maksanut. Mitä sit tapahtuu? Soittavatko hälle tmv?

[/quote]

ei ole enää sun murhe. 

Vierailija
5/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:44"]Ok. Eli kävelen sinne huomenna elatussopimuksen kanssa ja kerron että ei ole maksanut. Mitä sit tapahtuu? Soittavatko hälle tmv?
[/quote]
Täytä hakemus kelan sivuilla ja toimita alkuperäinen sopimus toimistoon.

Vierailija
6/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:41"]Up, kai muillekin käynyt tämä, mitä teitte?
[/quote]
On joo, mutta ei täältä tarvinnu kysy mitä nyt...tieto kun löytyy verkosta sekunnissa ja sinä aikana jota käytit kysymiseen olisi jo asia hoidettu niin en vastannut, kun luulin että se on jo hoidossa.

Vierailija
8/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]

Mitä ihmettä?
-Ei aapee

Vierailija
10/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan ja sit ne maksaa takautuvasti jos ex ei ala maksella. Ne tietty perii ne exältä sitten viimeistään ulosotossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]

Mitä ihmettä?
-Ei aapee
[/quote]
Älä hyvä ihminen lähde tälläiseen mukaan. Jätetään tälläiset ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
12/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:27"]Kelaan ja sit ne maksaa takautuvasti jos ex ei ala maksella. Ne tietty perii ne exältä sitten viimeistään ulosotossa.
[/quote]
Kiitos. Tämä tuli selväksi jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]

Sinä alapeukutat näitä viestejä? Taidat siis olla yksi näistä kuuluisista existä, jotka tekee pentuja ja häippäsee ja luulee ettei joudu mitenkään tukea rahallisesti lapsen elämää? Sinä se olet.

Vierailija
14/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]

Sinä alapeukutat näitä viestejä? Taidat siis olla yksi näistä kuuluisista existä, jotka tekee pentuja ja häippäsee ja luulee ettei joudu mitenkään tukea rahallisesti lapsen elämää? Sinä se olet.
[/quote]
Jaaha ja sinä provosot peukuttajia peukuttamaan! :D On vaan asioita, joihin voisi olla reakoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin itse suoraan ulosottoon.

Vierailija
16/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko siltä exältä kuitenkin ensin kysyä, miksi elarit eivät ole tulleet? Siis jos kertaluontoisesta tapahtumasta on kyse.

Vierailija
17/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitsi olla häneen missään yhteydessä. Mua syytettäisiin että häiriköin tms niin antaa viranomaisten hoitaa yhteydenpito niin ei tartte valittaa mun tekemisistä. Eli hälle ei oo ei hyvä jos kysyn missä viipyy ja ei varmaan oo hyvä jos kysyn kelan kautta. Tein niin tai näin niin väärinpäin menee. Parmpi siis kysyä "virallista tietä". Mua ei tollaset narttu viestit heilauta, koirat haukkuu, karavaani kulkee ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän