Elatusmaksut tulematta, mihin yhteys?
Eli exä ei oo elareita maksanut, otanko yhteyttä Kelaan vai lastenvalvojaan? Vai mihin?
Kommentit (17)
Ok. Eli kävelen sinne huomenna elatussopimuksen kanssa ja kerron että ei ole maksanut. Mitä sit tapahtuu? Soittavatko hälle tmv?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:44"]
Ok. Eli kävelen sinne huomenna elatussopimuksen kanssa ja kerron että ei ole maksanut. Mitä sit tapahtuu? Soittavatko hälle tmv?
[/quote]
ei ole enää sun murhe.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:44"]Ok. Eli kävelen sinne huomenna elatussopimuksen kanssa ja kerron että ei ole maksanut. Mitä sit tapahtuu? Soittavatko hälle tmv?
[/quote]
Täytä hakemus kelan sivuilla ja toimita alkuperäinen sopimus toimistoon.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:41"]Up, kai muillekin käynyt tämä, mitä teitte?
[/quote]
On joo, mutta ei täältä tarvinnu kysy mitä nyt...tieto kun löytyy verkosta sekunnissa ja sinä aikana jota käytit kysymiseen olisi jo asia hoidettu niin en vastannut, kun luulin että se on jo hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]
Mitä ihmettä?
-Ei aapee
Kelaan ja sit ne maksaa takautuvasti jos ex ei ala maksella. Ne tietty perii ne exältä sitten viimeistään ulosotossa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]
Mitä ihmettä?
-Ei aapee
[/quote]
Älä hyvä ihminen lähde tälläiseen mukaan. Jätetään tälläiset ihan omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:27"]Kelaan ja sit ne maksaa takautuvasti jos ex ei ala maksella. Ne tietty perii ne exältä sitten viimeistään ulosotossa.
[/quote]
Kiitos. Tämä tuli selväksi jo.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]
Sinä alapeukutat näitä viestejä? Taidat siis olla yksi näistä kuuluisista existä, jotka tekee pentuja ja häippäsee ja luulee ettei joudu mitenkään tukea rahallisesti lapsen elämää? Sinä se olet.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]Narttu!
[/quote]
Sinä alapeukutat näitä viestejä? Taidat siis olla yksi näistä kuuluisista existä, jotka tekee pentuja ja häippäsee ja luulee ettei joudu mitenkään tukea rahallisesti lapsen elämää? Sinä se olet.
[/quote]
Jaaha ja sinä provosot peukuttajia peukuttamaan! :D On vaan asioita, joihin voisi olla reakoimatta.
Mä pistin itse suoraan ulosottoon.
Voisko siltä exältä kuitenkin ensin kysyä, miksi elarit eivät ole tulleet? Siis jos kertaluontoisesta tapahtumasta on kyse.
No en viitsi olla häneen missään yhteydessä. Mua syytettäisiin että häiriköin tms niin antaa viranomaisten hoitaa yhteydenpito niin ei tartte valittaa mun tekemisistä. Eli hälle ei oo ei hyvä jos kysyn missä viipyy ja ei varmaan oo hyvä jos kysyn kelan kautta. Tein niin tai näin niin väärinpäin menee. Parmpi siis kysyä "virallista tietä". Mua ei tollaset narttu viestit heilauta, koirat haukkuu, karavaani kulkee ;)
Up, kai muillekin käynyt tämä, mitä teitte?