Lue keskustelun säännöt.
Valaisimessa pieni musta tahra hjälp
02.09.2014 |
Olen pikkutarkka - yes. :( uusi valkoinen valaisimeni (kankainen) oli ruokapöydällä odottamassa pääsyä kattoon. Joo, ruokapöytä ei fiksuin paikka säilytykseen, mutta olkoon. Valaisimeen taisi roiskahtaa ruokaöljyä ja yritin sitä heti pyyhkiä pois. Ensin se oli harmahtava pikku läntti, mutta hinkkaamisen jälkeen muuttui tummaksi :((( ei se (tai ne kaksi) pientä tahraa oikeasti edes näy, mutta olen niin kamalan pikkutarkka. Saisiko niitä milläön pois? Fairya hinkkasin jo ja märällä paprulla "pesin" pois - ei tulosta ://
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:38"]Hjääälppp.
[/quote]
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hjääälppp.