Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit ihastunut työkaveriisi, tunnustaisitko lähtiessäsi firmasta?

Vierailija
15.08.2014 |

Vai antaisitko olla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tunnustin ihan jo ollessani samassa firmassa...

Vierailija
2/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tilanteessa voisi olettaa, että on suurempi prosentuaalinen mahdollisuus sille että hän ilahtuu sellaisen kuulemisesta, niin kyllä, silloin tunnustaisin. Jos taas vaikuttaisi kaikin puolin yksipuoliselta, niin en helvetissä. Kyllä sä nyt vähän jotain voinet päätellä kumpaan vaakakuppi kallistuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua kajota työkavereihin, en halua kiusallisia tilanteita.

Varattujakin olemme, toisaalta haluaisin kertoa hänelle mitä mieltä hänestä olen :( Jos yhtään osaan merkkejä lukea, hän tuntee samoin, ainakin osittain. Mutta en haluaisi myöskään rikkoa mitään.

ap

Vierailija
4/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää miettiä mahdolliset skenaariot, hankalimmatkin. Ei täällä kukaan kuitenkaan omista ketään. En näe syytä sille miksei ihminen saisi puhua. 3

Vierailija
5/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sanon vaan että sua tulee kyllä kamala ikävä ;) Mikäli on kiinnostunut, niin ehdottanee jotain.

Vierailija
6/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi noloa tunnustaa? Itsestäni tuntuisi kivalta jos joku noin sanoisi.

 

Vierailija
8/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertonut kahdestikin. Toiselle kun olin työpaikalla, olimme hetken yhdessä. Toiselle kerroin pari kk lähtöni jälkeen kun näimme baarissa, siitä ei tullut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Enkä kertonut! Poissa silmistä, poissa sydämmestä. Varsinkin kun ei oltu sinkkuja. En oo katunut enkä kaivannutkaan.

Vierailija
10/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Kyllähän hän sen tietäisi muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vapaa, kertoisin, muuten ongelmia..

Vierailija
12/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäisin ehdottomasti jos molemmat olette vapaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan kertoisi varatulle miehelle lähtiessäni firmasta että olin häneen ihastunut. Se olisi niin noloa että pitäisi saman tien vaihtaa maata ettei tulisi enää kadulla vastaan.

Vierailija
14/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin, että jäitä hattuun. Piirit on yllättävän pienet ja sen minkä taakseen jättään, sen edestään löytää. En ottaisi ammatillisesti sitä riskiä, että asettaisin itseni naurunalaiseksi. Ja tämä elämä ei oo mitään harlekiiniromaania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme