Loppuraskaana olevat/olleet!
Miten kovasti vauva on teillä liikkunut? Kuuluuko liikkeiden oikeasti tehdä ihan saakutin kipeää? Olen ollut aiemminkin tässä tilassa, mut tällä kertaa on vatsassa kunnon motherkicker...
Kommentit (6)
Joo kunnon ryskäystä ja keuhkot meinasi lentää ulos suusta potkujen voimasta ihan viimeiseen asti. Lopputulos sitten onkin ollut liikunnallinen kaiken kimppuun änkevä vauva, joka siirtyi matkarattaisiin 2 kk iässä, kun ei sietänyt kölliä vaunukopassa näkemättä mitään. Aina pitää kaikkeen osallistua ja olla ajantasalla.
Joo pitikin vielä kysyä, että millainen persoona sieltä on sitten ilmestynyt? :) ap
Kyllä mua ainakin ne potkut sattui. Työnsin käsiä kylkiluiden ja vauvamasun väliin, ettei sattuisi niin paljon :D
Neuvolassa ja joka puolella jauhettiin liikkeiden vähenevän ihan loppuraskaudesta, kovin odottelin mut niin ei koskaan tapahtunut ;)
Eipä muuten paljoa pysy paikallaan nyt vuoden ikäisenäkään.
Paljon liikkeitä ja sattuu, paljon. Esikoisella vielä enemmän kuin tällä toisella. Isoja poikia kummatkin. Esikoinen on vilkas ja temperamenttinen tyyppi, kakkonen vielä mahassa niin ei voi sanoa, olisipa edes vähän rauhallisempi.
Ei ikinä sattunut potkut ja vauva oli muutenkin aika rauhallinen liikkuja vatsassa. Välillä tuntui kyllä ikävältä kun kylkiluita muksi ja etenkin kun heilutti päätään sen ollessa jo todella alhaalla. Syntymän jälkeenkin ollut rauhallinen tapaus, sen huomasin synnytyksen jälkeen että virkein hetki sattui samaan aikaan kuin vatsassa oli kovimmat möyrinnät :)
Liikkuu paljon. Ei liikkeet satu, tuntuu vaan vähän ikäviltä