Lue keskustelun säännöt.
saisko vinkkejä!? millainen luistinkassi teillä on ekaluokkalaisen käytössä?
07.02.2006 |
Tuntuu niin isoilta tai pieniltä tai huonosti kannettavilta kaikki meidän kassit.. Pitäisi kai tehdä kunnon kassi jota olisi repun kanssa hyvä kantaa kävellen, mutta millainen!?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla