Lue keskustelun säännöt.
Kuinka monen mieheltä on esinahka leikattu?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täytyy sanoa, että tykkään todella ja on jotenkin hygienisempikin!
ja ihan supisuomalainen ukko! 70-luvulla vaan leikattiin herkemmin, jos oli kireä esinahka. Mulla on myös ex-kihlattu ollut samanmoinen ja muiden kanssa en olekaan puuhastellut. Joten en muusta tiedäkään ;-)
muslimeilta ja suurelta osalta jenkkimiehistä.