Miten teidän elämästä tulee mitään jotka ujostelette kumppaninne seurassa
Ihan uskomattomia juttuja oon kuullut ja täältä lukenut. Osa varmaan totta. Millainen suhde se on jos ei voi olla rentona...
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]
Varmaan sellainen toista kunnioittava suhde. Minusta olisi kamala elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ensisijaisesti haluaa olla rentona eli tehdä ihan mitä itse tahtoo miettimättä, että toinen ei välttämättä nauti pierunhajussa olemisesta.
[/quote]
Eli kunnioittaa suhdetta niin ettei pasko kuin ollessaan yksin kotona?!! Pitää aina vähintään yhden paidan päällä seksissä tai on masullaan? Ei voi syödä täyttä lautasellista kumppanin katsoessa? :(
Minä olen tosi ujo, mutta pystyn silti olemaan rennosti poikaystäväni seurassa. Suurimmaksi osaksi. En hypi kuin pelästynyt peura, jos tää sattuu katsomaan minuun. Suihkussa en ujostele, voin vaan mennä kiehnää poikaystävän kylkeen ja vaikka nukkua alasti, mutta mun on vaikee "koskee eka". Alottaa vaikka puhuun jostain ku nähään toisemme ekaa kertaa vähään aikaan.
t. teini, eiköhän mulla tapahdu henkistä kasvua tässä vuosien aikana vielä lisää
Kyllä siitä tulee. Ei läheskään kaikki ole niin "rentoja", josko on edes tarpeellista.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]
Varmaan sellainen toista kunnioittava suhde. Minusta olisi kamala elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ensisijaisesti haluaa olla rentona eli tehdä ihan mitä itse tahtoo miettimättä, että toinen ei välttämättä nauti pierunhajussa olemisesta.
[/quote]
Eli kunnioittaa suhdetta niin ettei pasko kuin ollessaan yksin kotona?!! Pitää aina vähintään yhden paidan päällä seksissä tai on masullaan? Ei voi syödä täyttä lautasellista kumppanin katsoessa? :(
[/quote]
Pierunhaju ja paskominen eivät liene synonyymisiä eikä meillä paskota olohuoneessa lattialle vaan kaikki lasta myöten käyvät vessassa tarpeillaan. Jos teillä on niin rentoa, että ulostaminenkin voidaan tehdä sohvalle vaikka telkkaria katsellessa, niin se on oma asiasi. Meillä otetaan toisetkin huomioon eikä tehdä noin.
Mä mietin et miten nää ujot on edes saaneet sen kumppanin ylipäätään, kun ovat niin ujoja.
Minä en piere, pasko isoäänisesti, kaiva nenää, itke, ole alusvaatteisillani tai alasti mieheni seurassa. Alasti olen vain silloin, jos käydään yhtä aikaa saunassa (eli kerran kahdessa vuodessa) ja kun harrastetaan seksiä (pimeässä, kerran vuodessa).
Mitään näistä en ole ikinä tehnyt miehen seurassa meidän 17v yhteiselon aikana. No alkuaikoina en ujostellut alastomuutta, mutta mitään muuta noista en ole tehnyt.
Ainiin! Tyhjennyt myös aina sivuhistorian surffailuni jälkeen vaikka käynkin vain av:lla ja eri iltapäivälehtien sivuilla yms. "vaarattomilla" sivuilla. Ja ihan vain ujostelun takia. Tiedän, tämä tuntuu tyhmältä jopa itsestäni. :D
Auts..mä en uskalla puhua mun miehelle. Ihan mistään..mietin aina mitä sanosin, harjottelen mielessäni ensin jos meinaan mitään sanoa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]
Varmaan sellainen toista kunnioittava suhde. Minusta olisi kamala elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ensisijaisesti haluaa olla rentona eli tehdä ihan mitä itse tahtoo miettimättä, että toinen ei välttämättä nauti pierunhajussa olemisesta.
[/quote]
Eli kunnioittaa suhdetta niin ettei pasko kuin ollessaan yksin kotona?!! Pitää aina vähintään yhden paidan päällä seksissä tai on masullaan? Ei voi syödä täyttä lautasellista kumppanin katsoessa? :(
[/quote]
Ei suhdetta niinkään kunnioiteta vaan sitä toista. Hyvässä parisuhteessa yrittää elää niin, että toisella on hyvä olla. Aika harva meistä esimerkiksi nauttii siitä, että kumppani piereskelee ruokapöydässä, kaivelee persettään ja nuolee sitten sormensa. Sinulle tuo on rentoa perussettiä, mutta ei läheskään kaikille muille. Jos kumppanisi mielestä paskanmakuinen suudelma on OK, niin jatkakaa rauhassa.
Se on sellainen parisuhde, josta ei erota, koska molemmilla on hyvä olla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:48"]Mä mietin et miten nää ujot on edes saaneet sen kumppanin ylipäätään, kun ovat niin ujoja.
[/quote]
Minä tutuistuin poikaystävääni netissä. Olin kysymässä yhdeltä palstalta jotain jostain bändistä, tää vastas ja siitä se lähti. Poikaystäviä mulla on ollut tähän mennessä kaks, ja kumpaakin oon itte tehny aloitteen, vaikka ujo olenkin :)
t. teini
Varmaan sellainen toista kunnioittava suhde. Minusta olisi kamala elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ensisijaisesti haluaa olla rentona eli tehdä ihan mitä itse tahtoo miettimättä, että toinen ei välttämättä nauti pierunhajussa olemisesta.