Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikailetko ensirakkautesi perään?

Vierailija
09.08.2014 |

http://www.hs.fi/elama/a1407295646332

Miten on? Voisitko kuvitella vielä palaavasi joku päivä yhteen hänen kanssaan? ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun oman miehen kanssa menee huonosti. En kyllä oikeasti usko, että siitä tulisi mitään... TAi mistäs sen tietää! Vapaa tämä ensirakkaus kyllä on yhä edelleen lähes 40-vuotiaana..

Vierailija
2/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Se oli ja varmaan on edelleen juntti. Arvostan älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä, en amispölöjä. Siksi jätinkin sen aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän on lihonut ihan muodottomaksi, eikä muutenkaan ole oikein päässyt elämässään kovin pitkälle.

Vierailija
4/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Aivan kauhea ihminen, tekee pahaa ajatella.

Vierailija
5/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
6/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vieläkin yhdessä, 25 vuoden jälkeen joten ei tarvitse haikailla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin hänen kanssaan ja perustin perheen. Ei tarvitse haikailla, tämä on täydellistä meille :)

Vierailija
8/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mikähän mua silloin vaivasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod. Hyvä kun pääsin eroon.

Vierailija
10/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vaikka heti matkaan jos tulisi ovelta hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Sillä on lapsia jo kahdelle naiselle ja jotenkin tekee pahaa katella facebookista, kuinka ekan liiton lapset on kadonneet kuvista, päivityksistä yms. kun uuden naisen otti ja lisää lapsia teki. :( Alle kolmikymppisiä ollaan.

 

Mutta oli eka rakkaus joskus varhaisteininä, voi sitä tunnetta.

Vierailija
12/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sellaista :( en oikein tiedä että mikä käsitetään ensirakkaudeksi? Ainakaan mun eka seurustelukumppani ei ollut mikään ensirakkaus, ei oltu kumpikaan toisiimme varsinaisesti rakastuneita ja suhde päättyikin siihen. Mä en ole koskaan ehkä ollut edes rakastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi