poikaystävät/miehet ja haukkuminen
Mille teistä miehistä tuntuu, jos naisenne haukkuu itseään esim. rumaksi, lihavaksi tai muuten huonoksi?
Mitä ajatuksia se herättää?
Vaikuttaako se siihen mitä itse ajattelet naisesta?
Kertokaa ihan kaikkea asiaan liittyvää ja muutkin saa sanoa mielipiteensä!
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:32"]Mä en ikinä hauku itseäni. Varmaan sen takia miehet tekevät sen puolestani. Kaikki on kuultu.
[/quote]
Tosi ikävää :/ ehkä miehille tulee alemmuuskompleksi hyvän itsetuntosi rinnalla!
Ensiksi minun käy häntä ikäänkuin sääliksi tai tulee surullinen mieli hänen puolestaan kun haukkuu itseään ja yritän rohkaista / tukea häntä.
Jos se jatkuu niin alkaa vaan vituttaa ja tulee mieleen, että haluaako vain kuulla ylistystä sillä vinkumisella.
Mä en ikinä hauku itseäni. Varmaan sen takia miehet tekevät sen puolestani. Kaikki on kuultu.