Lue keskustelun säännöt.
Bacsac laukut
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsellä ollut 2kpl, joista ensimmäisen ostin 6v sitten. Oli päivittäisessä käytössä koululaukkuna ja kesti tosi hyvin. Selvästi on laatu ja tyylikkyys kärsinyt uudemmissa mallistoissa, enkä olekaan toiseen laukkuuni täysin tyytyväinen huonojen materiaalien takia. Esim metalliset vetoketjun osat ovat menettäneet värinsä vähän ihmeellisesti.
No?