Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bacsac laukut

Vierailija
06.07.2014 |

Mitä mieltä? Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/3 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut 2kpl, joista ensimmäisen ostin 6v sitten. Oli päivittäisessä käytössä koululaukkuna ja kesti tosi hyvin. Selvästi on laatu ja tyylikkyys kärsinyt uudemmissa mallistoissa, enkä olekaan toiseen laukkuuni täysin tyytyväinen huonojen materiaalien takia. Esim metalliset vetoketjun osat ovat menettäneet värinsä vähän ihmeellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi