Lue keskustelun säännöt.
Paljonko osastosihteerit tienaa?
28.06.2014 |
Olen ajatellut lähteä opiskelemaan siihen ammattiin ja nyt mietityttää että paljonko mahtaa olla keskimäärin palkka?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä siihen opiskellaan. Osastosihteerikoulussako?
Mikä on osastosihteeri. Oon sihteeri ja tienaan 2.820
Sairaalassa osastonsihteerinä 2055 e/kk.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:04"]
Missä siihen opiskellaan. Osastosihteerikoulussako?
[/quote]Työkkäri järjestää sosiaali- ja terveysalan sihteerin ammattitutkintoon valmistavan koulutuksen.
1800 € + vuorolisät