Lue keskustelun säännöt.
Sotasykli-onko sitä?
09.08.2014 |
Olen jostain lukenut tästä teoriasta. Sykli alkaisi suursodan päätyttyä: miehistä suuri osa on menehtynyt joten sukua pääsevät jatkamaan myös ns.vähemmän aggressiiviset yksilöt. Näin jatkuu yhden tai kahden sukupolven ajan mutta: samalla mieskanta kasvaa ja naisväestö kelpuuttaa seksihommiin enää priimayksilöt,eli siis alfauroot. Tästä seuraa että vahvat geenit lisääntyvät ja ennen pitkää taas räjähtää..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika alkaa olla otollinen