Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hermovenähdysvamma synnytyksessä
26.01.2006 |
Onko kenelläkään kokemusta asiasta?
Meidän vaavilla tuli synnytyksessä hermovenytysvamma. Vauva täyttää tänään viikon. Mielestäni nyt on jo tapahtunut kädessä muutosta parempaan päin. Käsi on vahvistunut jonkun verran. Voi kun niin toivon että kaikki kuntoutuu täysin. Nyt vielä kun on herkällä päällä niin välillä tuntuu niin pahalta.
Mitäs onkos muuten muilla synnytyksen jälkeen tullut öisin sellaisia hikoiluhetkiä. Aamulla heräsin aivan litimärkänä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa