Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D

Kommentit (120)

Vierailija
2/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmaankin varoituksen. Poliisin ammatissa vaaditaan nuhteettomuutta myös vapaa-ajalla. Poliisi osaa myös itsepuolustustaitoja, joita ei saisi käyttää tuollaisissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku katsonut sarjaa? Minkälainen oli siinä, mukava, sympaattinen tms?

Vierailija
4/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikin on vain ihminen. Onhan poliisit myös hakanneet lapsiaan, ajaneet ylinopeutta ja murhanneet puolisoitaan, joten ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
5/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä. Mahtanut hävettää seuraavana aamuna. Viina on viisasten juoma, sanotaan.

Vierailija
6/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin on varmaan vaikea ottaa käskyjä vastaan toisilta, kun ovat itse tottuneet käskyttämään muita. Monesti poliisit ovatkin kusipäitä. En kuule yhtään ihmettele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-raukkaa, kun ihanteet romahtivat! Sinäkö se luulit, että poliisit kuuluvat raittiusseuraan eivätkä edes tiedä, miltä viina maistuu. Ei tuon uutisen takia kannata huohottaa, näytti vain, että poliisi on ihan samanlainen ihminen kuin sinä ja minä

Vierailija
8/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuossa hieman ironiaa. tv:ssä hoidellut juoppoja ja nyt itselle jouduttu soittamaan partio. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:11"]

Sattuuhan sitä. Mahtanut hävettää seuraavana aamuna. Viina on viisasten juoma, sanotaan.

[/quote]

 

Onkohan se viety yöksi juoppoputkaan?

Vierailija
10/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Poliisit -sarjassa on tosiaan oikein symppis! Toivottavasti menee varpoituksella, kun olisi hirveätä joutua kokonaan virasta pois :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Poliisit-ohjelmaa kun katsoo, niin huomaa ketkä on sopivampia poliisiksi. Toiset haluaa pamputtaa muita ja vähän ehkä käyttää valtaansa väärin. Tuon Lapin partiokaveri ainakin vaikuttaa fiksulta poliisilta, jaksaa asiallisesti suhtautua humalaisiinkin. Melko nuorihan se on, oisko ne vanhemmat sitten niin tympääntyneitä siihen humalaisten paimentamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/120 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua toi poliisi saisi pamputtaa koska tahansa =)

 

-Himpulapoika-

Vierailija
14/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:29"]Voi ei! Poliisit -sarjassa on tosiaan oikein symppis! Toivottavasti menee varpoituksella, kun olisi hirveätä joutua kokonaan virasta pois :/

[/quote]

Ei tässä mitään varoituksia toivota. Ihmeellistä tuollainen rikollisten hyysääminen. Päivänselvää että Lappi ei ole kykenevä hoitamaan poliisivirkaa ja työsuhteen purkaminen on ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on tullut potkut? :D

Vierailija
16/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas komea mies. Mun makuun :)

Vierailija
17/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:03"]Onpas komea mies. Mun makuun :)

[/quote]

Kukaan ei kehunut häntä missään silloin kun hän vielä oli poliisi. Nyt kun kyse on rikollisesta niin kaikki naiset ovat ihan lääpällään.

Vierailija
18/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:03"]Onpas komea mies. Mun makuun :)

[/quote]

Kukaan ei kehunut häntä missään silloin kun hän vielä oli poliisi. Nyt kun kyse on rikollisesta niin kaikki naiset ovat ihan lääpällään.

[/quote]

Voi kuule. Minä katson ko. sarjaa vain ja ainoastaan hyvännäköisten poliisien vuoksi. Tämä kännisekoilija oli ja on suosikkini, nams. "Rikollisuus" ei vaikuta, jos vaikuttaisi, niin negatiivisesti.

Vierailija
19/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo edes nähnyt kyseistä herraa aiemmin! Oon itseasiassa kovin pahoillani tuosta tuomituksi tulemisesta. Varmasti mies itsekin katuu.

Tiedän kyllä miten huonoja seurauksia alkoholilla voi olla :( Nähnyt ihan lähietäisyydeltä miten tutut töpeksineet asiansa...Itsekin aikoinaan. Ja kaikki vain yhden "hauskan" baari-illan takia...

Vierailija
20/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:15"]No en oo edes nähnyt kyseistä herraa aiemmin! Oon itseasiassa kovin pahoillani tuosta tuomituksi tulemisesta. Varmasti mies itsekin katuu.

Tiedän kyllä miten huonoja seurauksia alkoholilla voi olla :( Nähnyt ihan lähietäisyydeltä miten tutut töpeksineet asiansa...Itsekin aikoinaan. Ja kaikki vain yhden "hauskan" baari-illan takia...

[/quote]

Se on vaan myöhäistä katua jälkikäteen. Aika moni muukin rikollinen katuu, mutta tuomiota se ei poista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi