Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se vaikeaa saada töitä kun joutuu rolllaattoria käyttämään.

Vierailija
12.06.2014 |

Työnantajat ei kovin hyvällä katso.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaa monta ammattia pois.

 

Voisi kuvitella että osa toimistotöistä soveltuisi ja istumatyö tai puhelinmyynti.

 

Omaa työtäni ei voisi tehdä rollaattorin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi