Lue keskustelun säännöt.
Mitä teette tänään?
19.04.2014 |
Oon itekseen kotona ja mietin mitä tekisin / minne lähtisin. Alkaa puuduttaa tää kotona istuminen (ja seuraavat 2 päivää tiedossa juuri sitä). Vinkkejä? Ja kertokaa omista suunnitelmistanne.
Kommentit (4)
Syödään, käyn töissä, illalla poltetaan kokko, sitten saunotaan ja taas syödään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En mitään. Olen vain kotona. Harmittelen eilistä seksiä. Jälleen kerran miehen aktiivisuus nolla. Koko homma oli ohi alle 2 minsassa. Ja kyllä vaan asiasta on puhuttu monet kerrat.
ulkoilen koirien kanssa ja teen pihahommia.
Teen pari tuntia töitä, käyn kävelyllä, muokkaan valokuvia, käyn kaupassa, kokkaan jotakin hyvää syötävää ja tapaan ystävääni illalla.