Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö joku New Yorkin matkailusta?
06.02.2006 |
Suoria lentoja? saako sinne alennuksen (opiskelija tms kun on 21v,) vai koskeeko vaan euroopa lentoja?
Kommentit (3)
eihän ny kukaan voi olla noin avuton... kato hesarin matka-ilmotuksia! siellä on mr. travelia ym.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ajattelin että jos jollain omakohtaisia kokemuksia. Finnair ku ei kerro.Olen kaikki mahdolliset paikat kolunnut läpi.
Alennuksista en tiedä, plärää niitä sivuja.