Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Oulussa yksityisiä lastenneuvoloita?

Vierailija
02.04.2014 |

Siis missä voi tehdä nämä ihan perus vuosikäynnit, tarkastukset sun muut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla tehdä lastenneuvola tarkastuksia näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut joku Tutti, vai onko Mehiläisen alaisuudessa?

Vierailija
4/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten neuvola tarjoaa palveluja mm. julkisen puolen täydentämiseksi ja tapauksissa, joissa lapsi ei kuulu suomalaisen terveydenhuollon palvelujen piiriin, esim. ulkomailla asuvat. Terveydenhoitajat ja lastenlääkärit tarjoavat monipuolisia neuvolapalveluja ja riittävästi aikaa koko perheelle. Rokotusohjelmaa voidaan täydentää yksilöllisesti. Moniammatillista yhteistyötä tarjoavat myös hammaslääkäri, psykologi ja ravitsemusterapeutti.

Mehiläisen sivulta kopsattu. Mitä tarkoittaa: Julkisen puolen täydentämiseksi? Eli onko pakko silti käydä kunnallisella?

Vierailija
5/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN suosittele tuota merioulua!!!

Vierailija
6/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:01"]EN suosittele tuota merioulua!!!

[/quote]

Niin ai lastenneuvolana? Miksi et? Voisiko joku kertoa tekeekö myös lasten vuosineuvoloita? Itse kävin ultrassa siellä joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu

Vierailija
8/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tutti t.8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tykännyt Meri-Oulun neuvolasta, koska ultrat olivat siellä vain 50 euroa silloin kun siellä kävin, ja ultraaja oli ainakin silloin kokenut kätilö. Hän teki totta kai sitä työtään omalla persoonallaan, ja olin hänen kanssaan monesta asiasta eri mieltä, mutta ei se poista sitä faktaa että hän tiesi mitä tekee.

Vierailija
10/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin myös merioulussa ultrassa joulukuussa ja ei mulla sieltä jäänyt pahaa sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok 10 ja 11, mutta lapselle olen sitä neuvolaa etsimässä.

Vierailija
12/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nainenhan se ihan oli, aika vahvoja mielipiteitä kyllä ja vauvan sukupuolen arvioi ultrassa väärin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kukaan LASTAAN yksityisellä neuvolassa? Sitähän sä kysyit. Ei käytä koska Oulussa ei niitä ole, kunnon perähikiä.

Vierailija
14/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän perustaa? :) Ammattitaitoakin löytyisi :) Paljonko kerrasta neuvolassa maksetaan muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisessä käsittääkseni on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi