Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheiden ahdinko

Vierailija
15.04.2014 |

ei oikein käy ilmi ainakaan palstan perusteella. Ostellaan huvikseen jotain muumimukeja ja merkkilaukkuja, juodaan viinejä, matkustellaan, ostellaan autoja, maksetaan helvetillisiä summia lastenvaatteista etc.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lapsiperhe, eikä olla ahdingossa. Turhaan yleistät.

Taloudellinen ahdinko oli viimeksi sinkkuna opiskelijana.

Vierailija
2/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaamea haloo nousi tuosta lapsilisän nipistyksestä. Itse olen yksinhuoltaja ja myös kaukana ahdingosta. Ja mielummin laitan tonnin auton ruosteenestoon kuin kymmeneen muumimukiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kättelyssä näemme, että lapsiperheiden ahdinko on pelkkää urbaania legendaa. Palsta on puhunut!

Vierailija
4/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden ahdinko on vain perussuomalaisten promoamaan propakandaa.

Vierailija
5/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se -8€/kk aja ahdinkoon ketään, joka on tehnyt lapset taloudellisesti vähintään suht hyvin toimeentulevaan perheeseen, kenties vähän vanhemmalla iälläkin. Näitä keskiluokkaisia perheitä on Suomessa paljon.

Vierailija
6/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vaalien alla poliitikoilla on tapana hihkaista "lapsiperhe" joka rakoon. Jos kyseessä on oppositiopoliitikko, hän hihkaisee "lapsiperheiden ahdinko". Todellisuus on paljon tylsempi: ahdingossa kärvistelee vain pieni vähemmistö lapsiperheistä. Yhtä harva elää rikkaudessa. Suuri enemmistö pärjäilee vähintään melko mukavasti, mutta heistä puhumalla ei saa ääniä vaaleissa eikä komeita otsikoita lehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:03"]

No kaamea haloo nousi tuosta lapsilisän nipistyksestä. Itse olen yksinhuoltaja ja myös kaukana ahdingosta. Ja mielummin laitan tonnin auton ruosteenestoon kuin kymmeneen muumimukiin.

[/quote]

Minä voinkin yksinhuoltajana ostaa uuden auton vaikka joka vuosi, ettei tarvitse ruostesuojata, joten ostan muumimukeja samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, koska voin niin tehdä.

Vierailija
8/8 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyse olikin siitä mitä mielummin tekee. Itse olen ekologinen ja uusien autojen ostelu joka vuosi on mielestäni turhaa luonnonvarojen tuhlausta, siksi ostan suomalaista työtä tonnilla silloin tällöin ja ajan autoni loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän