Lue keskustelun säännöt.
uusin gallup 25.1.2006; Niinistö 47,5% Halonen 52,5% jännää.
Kommentit (2)
Uutista tässä olisi vain, jos olisi mennyt toisin päin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänUutista tässä olisi vain, jos olisi mennyt toisin päin.
Olen kyllästynyt sdp;n tyyliin ja henkilöihin, valehteluun ja kaikkeen ilkeyteen heissä..