Lue keskustelun säännöt.
Millaista äitiyspäivärahaa saatte?
31.01.2006 |
Siis paljonko päivässä? Ja millaisien tulojen perusteella?Kyselee eräs tietämätön, jonka äippäraha maksetaan ensimmäistä kertaa tulojen mukaan, eikä miniminä. :)
Kommentit (6)
mut siitä jää käteen n. 360 e kun nousi vero% ihan hulluihin lukemiin...29!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
(iso asuntolaina, jolloin korkovähennykset tiputtavat veroprosenttia)
Normaali palkka siinä 1600E kk, eikä mitään lisätienestiä.
15 000 ¿ vuositulojen mukaan. Olen yrittäjä. Olen ihan tyytyväinen tuohon summaan. Kyllä sillä jotenkin elää!
Tai tulevaa?