Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yhteisöasumiseen Tampereen alueella?
16.03.2014 |
Kiinnostaako yhteisöasuminen? Olen etsimässä mukavia ihmisiä kämppiksikseni! Tämä asumismuoto houkuttaa monine mahdollisuuksineen! On mahdollista asua tilavassa ja laadukkaassa talossa/asunnossa ja kun kulut jakautuu asujien kesken, ne pysyvät järkevinä. Järkevä ja kannattava asumismuoto sinkulle tai yksinhuoltajalle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minua kiinnostaa, minkälaisia vaatimuksia itselläsi olisi?