Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvella laihduttamisesta

Vierailija
23.01.2014 |

Siis miten te pystytte tarkkailemaan syömisiänne ja laihtumaan talviaikaan? Mulla ei onnistu millään. En pysty syömään salaatteja, pakko saada jotain lämmintä ruokaa kuten keittoa tai pataruokia. Onko ainoa ratkaisu siis jättää vain turhat hiilarit väliin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin se mitä syöt liikaa. Ol se sitten rasva, proteiinipitoinen punainen liha, juustot tai hiilarit karkkina, leipänä, pastana. Kukaan ei muuten ole käskenyt syömään vihanneksia tai kevyitä kasvisruokia juuri kylmänä salaattina.

 

Lähde tuosta

 

http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Vierailija
2/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sitä lämpimillä keitoilla kovin tuhdissa lihassa pysyy?

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön keittoja, kanakeittoa, kasvissosekeittoa jne. Ja tänään kun meillä oli ruokana riisiä ja kanakastiketta salaatin kera niin otin salaattia ison keon ja päälle sitä lämmintä lämmintä kanakastiketta, tosi hyvää ja toimii myös keitettyjen kasvisten kera. Itse siis jätän pastat, riisit, perunat pois ja samoin karkit. Leivänsyöntiä vähennän. Kyllähän sitä ihminen laihtuu ihan normaaliruuallakin ja vaikka pitsalla ja suklaalla..niitä pitäö vaan syödä reilusti vähemmän. Itse tykkään kunnollisista täyttävistä annoksista joten korvaan riisit sun muut niillä kasviksilla ja saan syödä reilummin.

Vierailija
4/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuakseen ei tarvitse syödä salaattia, eikä siinä ole järkeäkään koska salaattikasvikset (salaatti, kurkku, tomaatti jne) ei pidä nälkää. Parempi höyryttää kasviksia ja syödä niitä pienen rasvalisän kanssa (öljy, öljyinen salaatinkastike, voi) kanssa. Myös sosekeitoista saa kevyttä syötävää.

Vierailija
5/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:48"]

Siis miten te pystytte tarkkailemaan syömisiänne ja laihtumaan talviaikaan? Mulla ei onnistu millään. En pysty syömään salaatteja, pakko saada jotain lämmintä ruokaa kuten keittoa tai pataruokia. Onko ainoa ratkaisu siis jättää vain turhat hiilarit väliin?

[/quote]Mä teen laatikoita, pataruokia ja vuokia. Lisään niihin paljon kasviksia, niin siinähän se.

Vierailija
6/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:53"]

Mä syön keittoja, kanakeittoa, kasvissosekeittoa jne. Ja tänään kun meillä oli ruokana riisiä ja kanakastiketta salaatin kera niin otin salaattia ison keon ja päälle sitä lämmintä lämmintä kanakastiketta, tosi hyvää ja toimii myös keitettyjen kasvisten kera. Itse siis jätän pastat, riisit, perunat pois ja samoin karkit. Leivänsyöntiä vähennän. Kyllähän sitä ihminen laihtuu ihan normaaliruuallakin ja vaikka pitsalla ja suklaalla..niitä pitäö vaan syödä reilusti vähemmän. Itse tykkään kunnollisista täyttävistä annoksista joten korvaan riisit sun muut niillä kasviksilla ja saan syödä reilummin.

[/quote]Mikä sulla on se, mistä saat kuitua riittävästi? mä joudun syömään täysjyväpastaa ja -leipää, jotta kuiduntarve täyttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän siitä, kuinka askeettisesti/kurinalaisesti laihduttaa. Itsellä menossa pieni kevennys (lähinnä järkeistäminen), mutta kyllä ihan normaalia lämmintä ruokaa kaipaan ja syön. Jätän vaan herkut vähemmälle, lisään tuoretta ruokavalioon ja koitan pitää huolta että saan tarpeeksi kuituja.

 

Tosin, en laske kaloreita enkä hiilareita, enkä seuraa painoakaan, eli musta tuskin kannattaa ottaa mallia jos kovia tuloksia kaipaa. :D Koitan syödä paremmin nyt ensisijaisesti terveyden kannalta ja hyvän olon takia, jos siinä sivussa vähän solakoidun niin kiva. :)

Vierailija
8/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:53"]

Mä syön keittoja, kanakeittoa, kasvissosekeittoa jne. Ja tänään kun meillä oli ruokana riisiä ja kanakastiketta salaatin kera niin otin salaattia ison keon ja päälle sitä lämmintä lämmintä kanakastiketta, tosi hyvää ja toimii myös keitettyjen kasvisten kera. Itse siis jätän pastat, riisit, perunat pois ja samoin karkit. Leivänsyöntiä vähennän. Kyllähän sitä ihminen laihtuu ihan normaaliruuallakin ja vaikka pitsalla ja suklaalla..niitä pitäö vaan syödä reilusti vähemmän. Itse tykkään kunnollisista täyttävistä annoksista joten korvaan riisit sun muut niillä kasviksilla ja saan syödä reilummin.

[/quote]Mikä sulla on se, mistä saat kuitua riittävästi? mä joudun syömään täysjyväpastaa ja -leipää, jotta kuiduntarve täyttyy.

[/quote]

 

En ole tuon kirjoittaja mutta en syö viljatuotteita, riisiä, makaronia, perunaa. Hyvin saa kuitua kasviksista ja hedelmistä, Kalorilaskurilla sitä olen seurannut.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta olis hyödyllistä

Vierailija
10/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:53"]

Mä syön keittoja, kanakeittoa, kasvissosekeittoa jne. Ja tänään kun meillä oli ruokana riisiä ja kanakastiketta salaatin kera niin otin salaattia ison keon ja päälle sitä lämmintä lämmintä kanakastiketta, tosi hyvää ja toimii myös keitettyjen kasvisten kera. Itse siis jätän pastat, riisit, perunat pois ja samoin karkit. Leivänsyöntiä vähennän. Kyllähän sitä ihminen laihtuu ihan normaaliruuallakin ja vaikka pitsalla ja suklaalla..niitä pitäö vaan syödä reilusti vähemmän. Itse tykkään kunnollisista täyttävistä annoksista joten korvaan riisit sun muut niillä kasviksilla ja saan syödä reilummin.

[/quote]Mikä sulla on se, mistä saat kuitua riittävästi? mä joudun syömään täysjyväpastaa ja -leipää, jotta kuiduntarve täyttyy.

[/quote]

 

En ole tuon kirjoittaja mutta en syö viljatuotteita, riisiä, makaronia, perunaa. Hyvin saa kuitua kasviksista ja hedelmistä, Kalorilaskurilla sitä olen seurannut.

 

[/quote]Mutta mistä kasiksista sitä saa, mä lasken kiloklubin ohjeiden mukaan, ja ilman noita viljatuotteita mulla ei tuu sitä 25 grammaa. Olisko sulla antaa vinkkiä hyvistä kuitulähteistä. Ja tosiaan, mä oon ennen käyttänyt hävyttömän vähän kasviksia, joten siksi melko hakusessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihava läskeilleen aina tekosyyn keksii. Tällä kertaa se on näköjään talvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä