Lue keskustelun säännöt.
millasia työpäiviä Poliiseilla
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
poliisi ja joulupukki kirjoitetaan pienellä
Meidän alueella on yövuorot 13h ja päivävuorot 11h, oli ennen se 12h, mut halusivat enemmän aikaa itselle kun on päivävuoro, kun on monilla niin pitkät työmatkat. Normaali rytmi on päivävuoro-yövuoro-2xvapaa.
miksi ihmeessö kirjoitat Poliiseilla?