Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi palvelu mättää

Vierailija
31.01.2014 |

"Merkkituotteita myydessään ilmoittajan on pystyttävä todistamaan, että myytävät tuotteet ovat alkuperäisiä".

 

Tuossa suora lainaus tori.fi säännöistä. Kuinka monelta tämä todistus kuitenkaan pyydetään.Kokemuksen perusteella puolueellisesti vain joiltakin.Ja vain joidenkin tarvitsee kirjoittaa ilmoituksiinsa, että on aito tuote.Miksei tätä vaadita tori.fi palvelussa kaikilta, samoin kuin kuittia?

 

Minut suljettiin tori.fi palvelusta myyjänä ulos asiakaspalautteiden johdosta. Mitään tietoa en saanut useista kyselyistä huolimatta, mistä on mahdollisesti kyse; mikä tuote, mikä  rikkomus/syy,mitkä asiakaspalautteet.Ko. paikan toimitusjohtajakin(Jussi Lystimäki) seurasi asiaa kommentoimatta asiaa oikeastaan mitenkään.Huutonetin esimies on ihan toista luokkaa.Ystävällistä ja tasapuolista asiakaspalvelua ammattitaidolla ja hyvillä sosiaalisilla vuorovaikutustaidoilla varustettuna

 

Kaikki myynnissäni olevat tavarat vedettiin pois myynnistä tori.fi:stä, kun ilmoitimme tuttavani kanssa epäilystä, että on syntynyt vaikutelma siitä,että tori.fi asiakaspalvelussa on joku tai jonkun tuttu, joka myy samoja tuotteita tori.fi palvelussa ja minut haluttiin savustaa pois kilpailijana ko. markkinapaikalta.

 

Muutamia päiviä ulossulkemiseni jälkeen, yllätys, yllätys samoja tuotteita oli jälleen tori.fi palvelussa myynnissä paljon kalliimmalla hinnalla.Kyse oli brändituotteesta, josta tori.fi ei pyytänyt myyjältä mitään todistusaineistoa kuten esim. kuittia tms. vaan perusti ulossulkemiseni vain asiakaspalautteisiin.Jokainen voi ymmärtää, ettei ketään voi syyttää jostakin, jos ei perusteluja anneta.Ei tuotteiden aitoutta voi perustaa yksin asiakaspalautteiden varaan, sillä esim. kilpailevat henkilöt tai vaikkapa vihamiehet voivat valheellisesti antaa mitä palauteta haluavat.On todella outoa, jos asioita ei tutkita puolueettomasti tori.fi palvelussa.

 

Ennen ulossulkemista olin valittanut torin asiakaspalveluun häiriköinnistä, jota torissa tapahtui paljon.Syntyi vaikutelma, että nämä häiriköitsijät olivat näitä muita saman tuotteen myyjiä tai toisia myyjiä, jotka kokivat minut kilpailijakseen, koska myin edullisemmin ko. brändituotetta kuin muut.

 

Karmiva kokemus koko tori.fi. ja se syntynyt vaikutelma, miten siellä kohdellaan epätasapuolisesti eri henkilöitä ja heihin sovelletaan mielivaltaisesti eri sääntöjä.Mielivaltaiselta tuntuu ja muita vastaavia kokemuksia olen lukenut internetin keskustelupalstoilta.Nyt uskon kirjoitusten olevan totta oman kokemukseni kautta.Ja niin uskovat tuttavanikin, jotka ovat seuranneet asiaa sivusta.

 

Huutonet on paljon parempi paikka, josta lisäksi usein saa samoja brändituotteita paljon halvemmalla kuin tori.fi palvelusta, koska kilpailua on paljon enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista meikäläisellä meneillään vähän samat kuviot

 

tässä keksittyjä olemattomia syitä joiden perusteella on omia ilmoituksiani jätetty toistamiseen julkaisematta

Jopa sama ilmoitus tullut bumerangina takaisin syy vain vaihdettu... jipii

 

 

- liian suuren määrän takia joka vaihtelee 20-50 välillä 

(on kysytty tätä useaan kertaan viestejä lähtenyt kymmeniä mitään vastusta ei ole tullut)

 

- Saman tuotteen tarjoaminen useassa eri ilmoituksessa yhtä aikaa ei ole sallittua

(vaikka ilmoitusta ei löydy sivustoilta tai omista ilmoituksista)

 

- Ilmoitukseen liitettävien kuvien on liityttävä olennaisesti ilmoitettavaan tuotteeseen tai palveluun. (Ollaan laitettu vain ja ainoastaan myytävätä kohteest otettuja kuvia ja vielä kerrottu se ensimäisellä rivillä ilmoituksessa)

 

Eipä tähän voi todeta kuin että hullu on se joka aikaansa tällaisen sivuston kanssa haluaa viettää 

 

Meikäläinenkin aikoinaa suljettiin pois tältä sivustolta niin että sähköpostiosoite vaan ei jostain syystä enään toiminut koskaan ei homma selvinnyt siellä pyörivät vaan ilmeisesti jotkut päät

Vierailija
2/3 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta torin pitäisikin olla tavallisten ihmisten paikka myydä tavaroitaan. Ammattimaiset myyjät perustakoot omat sivustonsa bisneksilleen. Ja jos myyt brändituotteita edullisemmin kuin muut, niin ilmoita alkuperä. Tavallisella ostajalla väkisin tulee mieleen, että tuote on joko väärennös tai varastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

 

Ikävä kuulla huonoista kokemuksistanne. Laittaisitteko vielä asiakaspalveluumme viestiä kokemuksistanne, niin voisimme tiimin kanssa katsoa tapahtunutta?

 

 

Pahoittelemme aiheutunutta mielipahaa! 

Terveisin Piritta / Tori.fi