MILLOIN SAIRAALAAN?
Rv40+1 menossa, ja klo 1:50 heräsin kipeään supistukseen.
Nyt siitä asti supistellut kipeästi noin 15-20min välein ja supistuksien kesto noin 25-30sek.
Matkaa synnytyssairaalaan reilun tunnin automatka.
en oo vielä edes miestä herätellyt saati kutsunut lapsenvahtia paikalle.
yllättävän kovat on nämä supistukset olleet heti sieltä asti kuk näihin heräsin :O viimeksi alkoivat paljon miedompina ja olin kotona jotain 8-9h ennenkuin lähdin sairaalaan.
Millaisilla supistusten väleillä ja kestoilla mun kannattas lähteä?
Kommentit (9)
Soittaisin lapsen vahdille ja lähtisin rauhassa menemään.
lapsenvahtia varmaan tarkoitettiin, ei vahtia.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 07:17"]
lapsenvahtia varmaan tarkoitettiin, ei vahtia.
[/quote]Eikö lapsenvahdin tehtävänä ole vahtia lasta?
Kai olet jo soittanut lapsenvahdille? Onnea synnytykseen!
Ei synnärillä tiedetä miten juuri tämä synnytys tulee etenemään, kaikki ovat erilaisia.
Kannattaa soittaa synnärille ja kysyä, pitäisikö lähteä. He osaavat kyllä neuvoa.