Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLOIN SAIRAALAAN?

Vierailija
24.10.2013 |

Rv40+1 menossa, ja klo 1:50 heräsin kipeään supistukseen. 

Nyt siitä asti supistellut kipeästi noin 15-20min välein ja supistuksien kesto noin 25-30sek. 

Matkaa synnytyssairaalaan reilun tunnin automatka.

en oo vielä edes miestä herätellyt saati kutsunut lapsenvahtia paikalle.

yllättävän kovat on nämä supistukset olleet heti sieltä asti kuk näihin heräsin :O viimeksi alkoivat paljon miedompina ja olin kotona jotain 8-9h ennenkuin lähdin sairaalaan. 

Millaisilla supistusten väleillä ja kestoilla mun kannattas lähteä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa synnärille ja kysyä, pitäisikö lähteä. He osaavat kyllä neuvoa.

Vierailija
2/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin lapsen vahdille ja lähtisin rauhassa menemään. 

Vierailija
5/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenvahtia varmaan tarkoitettiin, ei vahtia.

Vierailija
6/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 07:17"]

lapsenvahtia varmaan tarkoitettiin, ei vahtia.

[/quote]Eikö lapsenvahdin tehtävänä ole vahtia lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet jo soittanut lapsenvahdille?  Onnea synnytykseen!

Vierailija
8/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synnärillä tiedetä miten juuri tämä synnytys tulee etenemään, kaikki ovat erilaisia.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan