Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä piti veistä neljävuotiaan kurkulla..

Vierailija
17.12.2013 |

ja soitti häkeen yöllä että tulkaa ettei käy pahemmin, perheen 10 vuotias oli mennyt piiloon, äiti ei kotona.

Niin sairasta porukkaa on nykyään, liian usein lapset joutuvat kärsimään kun vanhemmat ovat ihan sekaisin. Mahtaa olla turvatonta noillakin lapsilla..ja isä taas kohta kotona..toivottavasti äiti on järkevä ja pistää stopin touhulle. Lapsi on nyt viranomaisten hoivissa.

Niin moni aikuinen saisi hävetä ja vajota maan rakoon mitä pahoja tekevät, mutta eihän ne piittaa. Rankaistuksetkin ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, sekin isä joka oli pahoinpidellyt neljää lastaan mm. hakannut  päätä oliko se uuniin..ja mätkinyt vaimoaankin, sai vaivaiset 450e sakkoa. Miksi lasten pahoinpitelystä ei saa kunnon tuomioita..jatkukoon vaan on viesti noilla tuomioilla. Kuka puolustaisi lapsia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla