Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uniikki "Pätkätöis" käykää katsomassa. Sain päivän naurut.
Kommentit (5)
Katoin ton joskus, on kyllä tosi hauska video ja biisikin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, hauska on kappale ja itseironia ja koko videokin....
Sanoitus ja video on kyllä kohdallaan.
Naurattaa esim. koripallopeli ja punttisalikuvaus, kun siellä on takana jättimäinen lihaskimppu.
Säälittävää, täällä hehkutetaan säälittävän Uniikin kehnoa kopiota Skee-lon kappaleesta I Wish, herätkää jo.
Alue: Aihe vapaa
Joo, osuvasti tekee pilaa itsestään :)