Kysymys menkoista
Onko normaalia että joissain kierroissa tulee ihan kirkkaan punaista verta vaikka kuinka paljon, sidettä saa olla vaihtamassa koko ajan ja toisinaan taas menkat melko niukat, vuotoa vähän ja kestää lyhyen aikaa. Mistä voi johtua? Kierto on kutakuinkin aina sama.
Kommentit (6)
Paljonko sulla on ikää? Mulla ainakin itselläni on kuukautiskiertoon tullut vaikka mitä muutoksia tässä neljää kymppiä lähestyessä. Tosin mulla nyt hieman keskivertoa aikaisemmin ehkä, mutta selkeästi kuitenkin sitä siis jo lähestyy vaihdevuosia (ei kyse vielä varsinaisista vaihdevuosista).
Joo, ikä mulla 39, että johtuisko sitten noista lähestyvistä vaihdevuosista...
ap
Googletapa esivaihdevuodet... varsinaiset vaihdevuodethan tulevat keskim. 51 vuoden iässä, mutta ennakoivia oireita voi olla jo 5-10 v ennen.
-2
Googletin, ja tuo on oireena kohdunrungon syovassa. Alkoi pelottaa!
ap
Vielä nosto