Kysy multa jotain. Lupaan vastata ystävällisesti.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:57"]
Alkaisko, saatana soikoon, olla aika?
[/quote]
Ehkä, pikkuhiljaa, mutta muista olla varovainen.
ap
Kuinka viisi elefanttia saa mahtumaan kuplavolkkariin?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 00:15"]
Kuinka viisi elefanttia saa mahtumaan kuplavolkkariin?
[/quote]
Kaksi eteen ja kolme taakse.
ap
Luulin jo että oltiin päästy susta eroon.
Miksi huomiohuoraus jatkuu?
Onko mies vetämässä aineita taas ja jätti sut yksin?
Haluatko kertoa jo aborteistasi?
Ovatko kaikki "kysy minulta jotain" -viestiketjujen aloittajat yksinäisiä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 00:21"]
Ovatko kaikki "kysy minulta jotain" -viestiketjujen aloittajat yksinäisiä?
[/quote]
En usko. Esimerkiksi minä en ole yksinäinen vaan suunnattoman tylsistynyt hetkeen.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 00:20"]
Luulin jo että oltiin päästy susta eroon.
Miksi huomiohuoraus jatkuu?
Onko mies vetämässä aineita taas ja jätti sut yksin?
Haluatko kertoa jo aborteistasi?
[/quote]
Minäkin luulin, että sinä olit kadonnut, mutta onneksi olet taas siinä, päivänsäde:)
ap
Ahaa, vastaat siis ystävällisesti, mutta tarkasti valikoiden.
Miksi et halua puhua abortistasi? Tunnetko syyllisyyttä asiasta? Koetko että olet epäonnistunut kun siihen päädyit? Etkö pysty antamaan itsellesi anteeksi?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 01:00"]
Ahaa, vastaat siis ystävällisesti, mutta tarkasti valikoiden.
Miksi et halua puhua abortistasi? Tunnetko syyllisyyttä asiasta? Koetko että olet epäonnistunut kun siihen päädyit? Etkö pysty antamaan itsellesi anteeksi?
[/quote]
Ottamatta kantaa mitenkään henkilökohtaisesti, sanon, että onhan se epäonnistuminen, virhe, moka, suunnittelematon, kielteinen yllätys ja sen lopputulos. Toisaalta se voi olla keino korjata virhe. Riippuu näkökulmasta.
ap
Tämäkö on murun iso salaisuus, se, jota hän ei selitäkään hyväksi asiaksi vaan aidosti häpeää? Ei pettäminen, ei jättäminen, ei valehtelu miehelle, mutta tämä. Mielenkiintoista. Siihen pitää liittyä joku erityinen mies. Tai jotkut??
Tykkäätkö pieruvitseistä? Pissaatko suihkussa? Haisteletko ikinä alushousujasi?
Alkaisko, saatana soikoon, olla aika?