BB-Tepon lapsen nimi Safina Säkkinen?
Lapsen äiti on nyt Extrassa ja sanoo lasta Safinaksi. Onko se nimi?
Kommentit (20)
ei ole lapsella helppo elämä edessään.
vanhemmat ö-luokan seiska-tähtiä ja turhakkeita.
isänä munanheiluttaja-porkkana ja äitinä ulosotto-deejii-ankkahuuli.
wt-kansa ihannoi. on se glamouria, kun ulosotto hönkii niskaan.
Ei sille voi tulla isoveljee pöljä :-D
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:16"]
Ei sille voi tulla isoveljee pöljä :-D
[/quote]
älä unohda että seiska-julkkiksille kaikki on mahdollista =)
(periaatteessa voisi tulla, adoption kautta )
säkkiskän safina , järkky nimi , ei sovi pätkääkään sukunimeen säkkinen, eri asia olis sukunimenä kansainvälinen nimi
Pikku Safinasta tuleekin kansainvälinen, kuten Ruusilan Sohvista, ja avioiduttuaan jonkun sikaökymiljardöörin kans muuttuu automaattisesti uusi ja glamyyri sukunimikin. Koko perhe ihan supertähtiainesta. Äitikin jo aurinkorannan tähtönen, vai mikäs se nyt olikaan...
meinasin tulla ap:lle huutamaan että painu Vit*** täältä tiedottamasta jonkun viattoman lapsen nimeä, mutta ahaa, kaisse menee jos sen äiti kerran on töllössä sitä itse toitottamassa... Vähän oudohko on nimi.
Eiks Oraksella ole sen niminen hana tai bidee?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 19:26"]
meinasin tulla ap:lle huutamaan että painu Vit*** täältä tiedottamasta jonkun viattoman lapsen nimeä, mutta ahaa, kaisse menee jos sen äiti kerran on töllössä sitä itse toitottamassa... Vähän oudohko on nimi.
[/quote]
Sehä on seiskassaki kuulutettu nimi:
http://www.seiska.fi/Suvi-Pitkanen/Hanesta-tuli-Safina-Vera-Alexandra-3/1000920
Safina Vera Alexandra
Kyllä on. Safina on Venäläinen sukunimi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 21:33"]
Minusta hän oli tosi kaunis nainen.
[/quote]
Teppoko?
kivat huulet sillä lapsen mammalla :D
Minusta hän oli tosi kaunis nainen.
Hohhoijjaa, teinitkö täällä kirjottelee? Vai aikuiset ihmiset?
Huomaa kenen lapset on niitä koulukiusaajia, kun omat vanhemmat kirjottelee tommoista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 19:31"]
Eiks Oraksella ole sen niminen hana tai bidee?
[/quote]
Jep, on. Se on kylppäriin sopiva suihkupää.
Jos sille tulee isoveli, niin tuleeko siitä Safilo? :D