Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Tepon lapsen nimi Safina Säkkinen?

Vierailija
10.09.2013 |

Lapsen äiti on nyt Extrassa ja sanoo lasta Safinaksi. Onko se nimi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille tulee isoveli, niin tuleeko siitä Safilo? :D

Vierailija
2/20 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsella helppo elämä edessään.

vanhemmat ö-luokan seiska-tähtiä ja turhakkeita.

isänä munanheiluttaja-porkkana ja äitinä ulosotto-deejii-ankkahuuli.

 

wt-kansa ihannoi. on se glamouria, kun ulosotto hönkii niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi tulla isoveljee pöljä :-D

Vierailija
4/20 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:16"]

Ei sille voi tulla isoveljee pöljä :-D

[/quote]

 

älä unohda että seiska-julkkiksille kaikki on mahdollista =)

 

(periaatteessa voisi tulla, adoption kautta )

Vierailija
5/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkkiskän safina , järkky nimi , ei sovi pätkääkään sukunimeen säkkinen, eri asia olis sukunimenä kansainvälinen nimi 

Vierailija
6/20 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Safinasta tuleekin kansainvälinen, kuten Ruusilan Sohvista, ja avioiduttuaan jonkun sikaökymiljardöörin kans muuttuu automaattisesti uusi ja glamyyri sukunimikin. Koko perhe ihan supertähtiainesta. Äitikin jo aurinkorannan tähtönen, vai mikäs se nyt olikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safina on kyllä kaunis nimi

Vierailija
8/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

 

Hajuvesi ja lihapulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin tulla ap:lle huutamaan että painu Vit*** täältä tiedottamasta jonkun viattoman lapsen nimeä, mutta ahaa, kaisse menee jos sen äiti kerran on töllössä sitä itse toitottamassa... Vähän oudohko on nimi.

Vierailija
10/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Oraksella ole sen niminen hana tai bidee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 19:26"]

meinasin tulla ap:lle huutamaan että painu Vit*** täältä tiedottamasta jonkun viattoman lapsen nimeä, mutta ahaa, kaisse menee jos sen äiti kerran on töllössä sitä itse toitottamassa... Vähän oudohko on nimi.

[/quote]

 

Sehä on seiskassaki kuulutettu nimi:
http://www.seiska.fi/Suvi-Pitkanen/Hanesta-tuli-Safina-Vera-Alexandra-3/1000920

Safina Vera Alexandra

Vierailija
12/20 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Safina on Venäläinen sukunimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiv ei ole s-vikaa

Vierailija
14/20 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 21:33"]

Minusta hän oli tosi kaunis nainen.

[/quote]

 

Teppoko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDD

Vierailija
16/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivat huulet sillä lapsen mammalla :D

Vierailija
17/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän oli tosi kaunis nainen.

Vierailija
18/20 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa, teinitkö täällä kirjottelee? Vai aikuiset ihmiset? 

Huomaa kenen lapset on niitä koulukiusaajia, kun omat vanhemmat kirjottelee tommoista.

Vierailija
19/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko vitun tosi? Ei saatana

Vierailija
20/20 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 19:31"]

Eiks Oraksella ole sen niminen hana tai bidee?

[/quote]

 

Jep, on. Se on kylppäriin sopiva suihkupää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi