Lue keskustelun säännöt.
Mikä on Ignito-ikkuna?
15.10.2013 |
Tuli vastaan tuolla jossain, liittyi peukuttamisiin.
Viitsiikö joku täysjärkinen tosiaan nähdä sen vaivan, että käyttäisi kepulikonsteja voidakseen peukutella samoja viestejä uudestaan ja uudestaan? Ei kuulosta uskottavalta.
Kommentit (3)
Entä miten tuo nimetön-tila saadaan avattua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 15:27"]
Entä miten tuo nimetön-tila saadaan avattua?
[/quote]
Control-shift-N tai valikosta "Uusi incognito-ikkuna".
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:35"]
Tuli vastaan tuolla jossain, liittyi peukuttamisiin.
Viitsiikö joku täysjärkinen tosiaan nähdä sen vaivan, että käyttäisi kepulikonsteja voidakseen peukutella samoja viestejä uudestaan ja uudestaan? Ei kuulosta uskottavalta.
[/quote]
Incognito-ikkuna. Google chromen saat avattua incognito-tilassa, jolloin sivusto ei tunnista sinua samaksi käyttäjäksi eri sivunlatausten välillä. Eikä siis näin ollen tiedä että olet jo peukuttanut viestiä joten peukutuksesi pitää estää.
Itse käytän aina incognito-tilaa. En tosin peukuta montaa kertaa samaa viestiä, muuten vaan. Joskus jopa ulkomaista proxyäkin jonka läpi käyn sivustoilla, koska en välitä jättää itsestäni jälkiä enempää kuin on pakko, kun esim. surffaan töistä firman sääntöjen vastaisesti työaikana.