Huono kokemus H&M tilistä!
Tilasin H&M-tililltä tavaraa tarkoituksena maksaa laskut nopeasti pois. No, ei tullut laskua ollenkaan, vaan maksukehotus, johon oli lisätty muistutusmaksu. Maksoin pois ja soitin sinne, että en ole saanut laskua ollenkaan. Tympeän kuuloinen asiakaspalveluihminen sanoi, että lasku on lähetetty. Kysyin, milloin seuraava lasku tulee, oli kuulemma lähtenyt ja pitäisi olla perillä muutaman päivän sisällä. Ei ole näkynyt. Seuraavaksi tulee ilmeisesti taas muistutuslasku lisineen.
Törkeää toimintaa. Yksi tulematta jäänyt menee vielä postin hukkaamisen piikkiin tms, kaksi perättäistä ei mene. Tarkastutin osoitteenkin, että varmasti oli oikein.
En suosittele tätä tiliä kenellekään, pikkusummasta voi kasvaa muistutusmaksuineen vaikka miten iso summa, kalliiksi tulevat tavarat!
Kommentit (17)
Mulla on myös toiminut (ainakin tähän asti, kopkopkop) moitteettomasti H&M tili. Ei mitään ongelmia maksamisessa.
Oletko AP ymmärtänyt, että voit käydä maksamassa laskut myös ns. omin luvin: pidät vain itselläsi tiedossa kuinka paljon olet ostanut ja millä summalla (voit käydä tarkistamassa nämä tiedot netistä H&M:n omilta sivuiltasi), viitenumero & tilinumero kun on aina sama.
Täälläkään ei koskaan mitään ongelmia H&M-laskujen kansssa. Aina on laskut tulleet ajallaan. Ilman sitä laskupaperiakin voi kyllä maksaa, koska viitenumero on aina sama.
Mä olen ihmetellyt kun tilasin 5.9 tuotteita eikä laskua vieläkään näy? Olisikohan sen pitänyt jo tulla. Yleensä tulee jo viikon päästä ukaasit, että summan oltava meillä silloin ja silloin. Kestää paljon kauemmin kuin yleensä.
Minulla oli keväällä ongelmia H&M:n kanssa. Tilasin tuotteita, mutta he eivät lähettäneet niitä minulle, koska eivät saaneet veloitettua tiliäni, jolla oli kyllä tarvittava summa. Otin yhteyttä pankkiin ja lähetin H&M:lle tiedon, että vika on ilmeisesti heidän järjestelmäominaisuudessa. Ei auttanut...
Ja H&M:n asiakkaana olen ollut kolmisenkymmentä vuotta.
Pitäköön rättinsä!
Tuleeko H&M:ltä muuten nettipankkiin laskut?
Mulla tuli Saunalahdelta muistutuslasku, kun siirsivät laskutuksen pankkiin eikä lasku tullut enää sähköpostiin kuten ennen. Kai ne sen ilmoitti, mutta käsitin jutun väärin ja luulin, että ilmoitus vaan oli, että paperilaskua ei enää lähetetä, mutta se tarkoittikin, että eivät lähetä enää sähköpostiinkaan =D
Sieltä nettipankista se sitten löytyi, kun osasi katsoa. Ei vaan muut laskut tule sinne, ni ei ollut ollenkaan tuttu palvelu.
Hassua tossa Saunalahdessa on myös se, että toinen lasku heiltä tulee taas ihan paperilaskuna, ei edes sähköpostiin.
Juu tiedän että tilinumero ja viite tapaa olla tileissä samat, mutta kun ei tullut sitä ensimmäistäkään laskua mistä numerot ja viitteet selviäisivät... Eräpäivääkään en tiedä.
Tykkään lisäksi oikeasti paperilaskuista :) Kun taloudessa on paljon eri laskuja, on mukava saada ne paperit, pitää aikajärjestyksessä ja maksella tarkoin pois, pitää tilikirjaa, olen niin vanhanaikainen! Ainoastaan pankin lainat kelpaa ilman papereita, niiden tilanteen kun näkee mukavan tarkoin.
Laitoin sähköpostilla nyt, kun soittaminen viimeksi ei ilmeisesti auttanut, sillä laskuja ei vieläkään näy. Pyysin myös maksuohjeet (silti h-a-l-u-a-n ne paperilaskut...).
Mä ainakin soitin H&M:lle kun laskua ei kuulunut. Ei mitään ongelmaa asian kanssa, olin vain liian hätäinen.
Meillä ei yksikään lasku jää maksamatta. Ikinä. Jos laskua ei näy eikä kuulu otan aina yhteyttä palveluntarjoajaan.
Noniin. Löysinkin H&M sivuilta kohdan "laskusi toimitetaan seuraavassa kuussa". Eli tilaat syyskuun alussa, saat laskun lokakuun alussa. Ehkä mä kärsivällisenä nyt vaan jään odottamaan sitä laskua :)
Mulle ei ole vielä tullut laskua, hain tuotteet postista jo elokuun lopulla...näinköhän tulee seuraavaksi muistutuslasku?! :/
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:14"]
Mulle ei ole vielä tullut laskua, hain tuotteet postista jo elokuun lopulla...näinköhän tulee seuraavaksi muistutuslasku?! :/
[/quote]
Kas, tässäpä av-tasoinen pulma: Pitäisikö soittaa H&M:lle ja selvittää asia vai odotanko? Jos jään odottamaan niin tarvitseekohan koko laskua maksaa ikinä..?
Mulla toiminu aina tosi hyvin, saa kätevästi lapsille perusvaatteet ilman kaupassa pyörimistä.
Mulla on kanssa toiminut vuosikaudet ihan moitteetta tuo.
Inhoan kaupoissa käymistä, tuolta on kätevä tilata vaatteet, testata kotona ja maksaa sitten ne, jotka oikeasti pitää.
No mikähän ihme tässä nyt on? Muistan että mulla on ollut kauan aikaa sitten, varmasti 10 vuotta taaksepäin H&M-tili, ja silloin laskut tuli kuten piti.
Klarnasta oon kuullut paljonkin, että näin tapahtuu, tätä pidin luotettavampana. Mun täytyy varmaan olla sinne yhteyksissä niin kauan, että tasan alkaa laskut tulla! En ymmärrä. Vähintä mitä voisivat tehdä on hyvittää nuo muistutukset, pikkusumma, mutta ihan periaatteesta. Pyydän maksuohjeet vaikka puhelimitse/sähköpostitse mutta kyllä ne on saatava, ja vielä ennen eräpäivää.
Siinä laskussa on aina sama tilinumero ja viitenumero eli saat ainakin maksettua ajoissa =)
Mutta kannattaa kyllä olla joka kerta yhteydessä, kun laskua ei tule, koska kyllä se tosissaan pitäisi tulla.
Mulle on tullut aina ilman mitään moitteita ja tili ollut vissiin ainakin 10 vuotta.
Viimeisen vuoden aikana ollut kohdallani useita ongelmia laskutuksen kanssa ja aina helppo syyttää Itellaa, ikinä ei vika H&M:ssa... kumma juttu, et ainoastaan Itella jättää tuomatta H&M:n laskut.. Todella vanhan aikaista toimintaa muutenkin, jää vain muutama päivä usein aikaa maksaa kun lasku tulee.
Noin ison firman luulisi saavan aikaiseksi hieman nopeamman/varmemman laskutuksen ja ehdottomasti yhdeksi vaihtoehdoksi maksamisen suoraan verkkopankista!!!!
Asiakaspalvelu on tympeä, turha kuvitellakaan että pyytäisivät anteeksi tai ottaisivat syyn niskoilleen.
Meiltä loppui nyt asiakkuus.
Miksi et selvitä asiaa ensin ja maksa vasta sitten? Jos siellä vastaa joku idiootti niin voihan sitä aina soittaa uudelleen.
Aspa vastasi. On kuulemma taas lasku lähtenyt mutta ei näy. Arvelivat vian olevan Itellassa, että sinne pitäisi alkaa soittelemaan... No en jaksa. Maksuohjeet sain sähköpostilla. ap