Lue keskustelun säännöt.
Meneekö kellään muulla näin?
25.09.2013 |
Tää on ihan uskomatonta. Mulla ollut 12 jollain lailla merkityksellistä miestä elämässäni (ihastuksia, suhteita, seurusteluja).
2 ensimmäistä omasivat lähes saman etunimen. 3:lla ja 10:llä on täysin samat etu&toka nimi sukunimessäkin paljon samaa. 4&5 taas sama etunimi. 6&7 taas sama etunimi. 8&9 yhtä kirjainta vaille samat etunimet. 11&12 sama ei yleinen sukunimi (ei sukua toisilleen)
Eikö ookin aika outoa? Nimen perusteella en miehiä oo valinnu ja osa selvinny vasta myöhemmin. Niinkun toi 3&10 selvisi vasta kuukauden seurustelun jälkeen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla