Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurista tulee aina puuron tuoksu

Vierailija
08.09.2013 |

eivät kai syö muuta kuin puuroa.

2 lasta+äiti. mihin rahansa laittaa, jos ei kunnon ruokaa lapsille tee, viinaan ja tupakkaan?

heidän lapsi meillä joskus syömässä ja jo ihan tavallinen makaronilaatikko on hänestä suurta herkkua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä, mitenme täällä voitaisiin tietää...

Vierailija
2/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perse, nyt haluan sitten puuroa. Oliko pakko mainita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia muuten sulle kuuluu?

Vierailija
4/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on varmasti monessa yh-perheessä.

Meidänkin taloyhtiössä yh poika katselee kaihoisati kauppakassiani,

"mitä ostit kaupasta" ja kurkkii kassiin. Kerran annoin hänelle keksipaketin.

Olisitte nähnyt sen onnellisen ilmeen.

Vierailija
5/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kaikki eivät vaan kokkaa. On myös koulutettuja ja hyvätuloisia, jotka syöttävät lapsilleen valmishampurilaisia. En itsekään hyväksy tätä, tulen jo ajatuksesta vihaiseksi. Naapurisi rahat voivat kuitenkin olla tiukilla, lapset tarvitsevat niin paljon muutakin  kuin ruokaa.

Vierailija
6/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset (4, 3 ja 1) ovat varsinaisia puurohirmuja ja kärttävät välillä lounaaksikin puuroa. Joskus annan periksi. Joskus taas keittelen jo päivällä iltapuuron valmiiksi niin, että illalla tarvitsee vain lämmittää mikrossa. Syödään meillä silti muutakin, vaikka ainakin musta tuntuu, että puolet päivistä menee puuroa keittäessä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutkohan meistä? Meillä aika tiukkaa, rahaa menee niin paljon muuhunkin. Toki syödään kunnolla ja koskaan ei tarvii nälkää nähdä, mutta monesti myös syödään puuroa. Eikä tarvii sen rahan mennä edes viinaan ja tupakkaan, kun ei sellasiin ole edes rahaa.

Vierailija
8/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on superruokaa, joten osana jokaipäiväistä ruokavaliota se on erittäin suositeltava ruokalaji. Mutta yksinomaisena ravinnoksi se ei tietenkään riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvistako teidän ovet ovat, ja eikö ole väliovea? En ole ikinä tuntenut puuron tuoksua missään kerrostalossa, jossa olen asunut. Sen ymmärrän, että silakat, kukkakaali tai kaalilaatikko haisevat muidenkin nenään. Mutta johan on, että puuronkeitonkin jo rappukäytävään haistaa? :D

Vierailija
10/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:10"]

Näin on varmasti monessa yh-perheessä.

Meidänkin taloyhtiössä yh poika katselee kaihoisati kauppakassiani,

"mitä ostit kaupasta" ja kurkkii kassiin. Kerran annoin hänelle keksipaketin.

Olisitte nähnyt sen onnellisen ilmeen.

[/quote]

 

Kauppakassiin kurkkiminen yms menee lapsen uteliaisuuden piikkiin. Ja tiedätkö yhtäkään lasta jonka naamalle ei tulisi onnellista ilmettä kun saa KOKONAISEN keksipaketin/sipsipussin/karkkipussin tms herkkua?

Lopeta analyysisi kun menee noin mönkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on välillä aikoja, että on pakko syödä puuroa muutama päivä putkeen, jotta saa mahan täyteen... Ei siinä tarvi kuin tulla joku yllätyslasku, kuten lääkäri lääkkeiden kera.

Vierailija
12/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voe hyvänen aika, meillä keitellään päivittäin kaurapuuroa ja ei liity kyllä rahaan mitenkään. Terveellistä ja lapset tykkää, niin mikä ettei.. Ja kuka jaksaa naapurin ruokakäryjä haistella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et auttaisi heitä jotenkin? Kutsuisit vaikka perheen teille syömään aina silloin tällöin. Tee ruokaa senverran että jää yli ja pakkaa ylijäänyt ruoka vielä ruokavieraillesi mukaan. Ja muutenkin tarjoa autava kätesi kun sinulla on siihen mahdollisuus!

Vierailija
14/14 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ei ole terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi