Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Carena Double Swing, kokemuksia renkaista!
29.05.2013 |
Olisin ostamassa kys. rattaita. Löysin jo yhdet, jotka olin ostamassa, mutta kysellessä tuli ilmi, että eturenkaiden lukitus ei toimi. Kannattaako niitä nyt edes harkita, kun esikoinen painaa 14kg ja vauva 5kg, puoltavatko? Onhan se talvikin joka tapauksessa tulossa, olisiko toivoakaan päästä lumisohjossa eteenpäin?
Kiitos kokemuksista!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
nostellaan.