Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä itsestäni

Vierailija
19.07.2013 |

Kovasti teki mieli suklaata ja jätskiä kaupassa, mutta ostinkin rasiallisen kiivejä ja jätin namit kauppaan. Söin makean nälkään kaksi kiiviä ja nyt on hyvä olo. Mansikoita ei lähikaupassa ollut, siltä varalta kerron että joku suosittelee niitä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi