Lue keskustelun säännöt.
Voihan oma äitikin tappaa/murhata tyttärensä.
20.03.2013 |
Tositapaus vuosien takaa..kehitysvammainen tytär jota oma äiti hoiti ja sai tästä rahaa että hoiti ja kun rahat loppui,tappoi/murhasi tän keharityttärensä.Ikää mummolla eli äidillä päälle 70v.Pisti jugurttiin jota syötti tälle keharille tarpeeksi lääketä jota menehtyi.Repikää siitä.Näin kauheita tekoja voi tehdä rahan takia.
Kommentit (2)
oletko sitten luullut ettei äiti voi tappaa lapsiaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näinhän se on.