Lue keskustelun säännöt.
Eroon kesäajasta
02.04.2013 |
Tänään arjen koittaessa tämä kesäaika tuntui olevan taas niin syvältä, onneksi tästäkin on olemassa kansalaisaloite joten ei kun nimi alle https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:29"]
Tänään arjen koittaessa tämä kesäaika tuntui olevan taas niin syvältä, onneksi tästäkin on olemassa kansalaisaloite joten ei kun nimi alle https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3
[/quote
allekirjoitettu