Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli ensimmäinen työpaikkasi

Vierailija
05.03.2013 |

Minä olin kesätöissä 14 vuotiaana paperitehtaalla ja siivoilin piha-alueita sekä tein jonkun verran puutarhatöitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenhoitajana, olin 12 v. Päivällä tein ruokaa ja muuten vanhdin tyttöä ja poikaa eikä se poika ollut juurikaan minua nuorempi =)

Vierailija
2/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivousfirma,  siivosin tehtaan konttoreita joka ip muutaman tunnin. sitä ennen hoidin 3 v serkkuani päivät. olin 14 v.

mulla on 2 täysi-ikäistä lasta, jotka eivät ole koskaan olleet päivääkään töissä. niin ne ajat muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 11:59"]

mulla on 2 täysi-ikäistä lasta, jotka eivät ole koskaan olleet päivääkään töissä. niin ne ajat muuttuu.

[/quote]

Edes kesätöissä???

 

Minäkin hoidin kahta lasta 12-vuotiaana yhden kesän. Joka toinen viikko oli 9h päivät, joka toinen 6h perheen isän työvuoron mukaan. Olen miettinyt tätä usein, en olisi ikinä voinut kuvitella jättäväni omia lapsiani tuon ikäisen vastuulle. Onneksi koskaan ei sattunut mitään.

 

Vierailija
4/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana lähikaupan palvelutiskillä vietin kesää :) Eipä enää onnistuis.

Vierailija
5/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana kerhotätinä kerhoissa koulun ohessa iltasin.

Vierailija
6/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikkamaalla Vesannolla 14-v