Lue keskustelun säännöt.
hellsinskissä on ihanaa
20.03.2013 |
Kommentit (3)
sairaat vanhemmat tuottaa sairasta jälkikasvua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 11:03"]
sairaat vanhemmat tuottaa sairasta jälkikasvua
[/quote]
Siitähän se lähtee. Vuosaaresta kun menee Espooseen töihin ja takaisin niin pari tuntia menee aikaa niin ei siinä ehdi paljoa lapsia edes nähdä. Sitten töiden jälkeen nopeasti alkoholia ja huumeita naamaan ja sitä rataa.
Ei kannata mennä Vuosaareen eikä itään, siellä asuu pelkkiä eläimiä