Lähtisitkö lomareissulle pakettiautomajoituksella?
Miesystävän kanssa ollaan puhuttu lomamatkasta Suomea kiertäen. Pidin itsestäänselvänä, että yövyttäisiin hotelleissa, mutta hänen ajatuksensa olis yöpyä hänen pakettiautossa. On tehnyt kaverinsa kanssa useamman kalastusreissun niin.
Näin 50v naisena en näe itseäni yöpymässä autossa. Ei vessaa, ei suihkua, ei hotelliaamiaista. Varsinkaan kun ei olla enää mitään parikymppisiä opiskelijoita, vaan töissäkäyviä ja asuntolainat maksettuina.
Mies nyt vähän mököttää, kun hänestä on turhaa maksaa hotellista, kun ilmaseksikin voi yöpyä.
Kommentit (57)
Jää kotiin, möllykkä. Varmaan syöt kotonakin joka aamu "hotelliaamiaisen" .
Miehelle tulee hauska reissu ilman sinua.
Me ollaan monesti miehen kanssa kierretty Suomea ja Norjaa näin. Ei jokayö tarvitse maksaa majoituksesta. Meillä hyvä sänky autossa ja aamupalalle menemme johonkin pieneen kahvilaan. Yleensä joka toinen yö ollaan autossa ja joka toinen sitten jossain majoituksessa.
No en tietenkään lähtisi. Just ja just hätätilanteessa vois yöpyä jonkun 24h tai lähes vrk ympäri aukiolevan matkakeitaan parkissa että pääsisi yölläkin vessaan ja heti herättyä kunnon aamiaiselle.
Ilmeisesti melko tuore suhde, vai? Eka yhteinen reissu? Jos heti alusta on tuollainen pihtari eikä edes yritä tehdä vaikutusta niin millaista luulet olevan tulevaisuudessa? Meette varmaan bussilla johonkin naapurikylään telttailemaan, tulee vielä halvemmaksi.
Mä elän ihan tälle, tosin meidän pakko on vuosien jälkeen jo mukavaksi rakenneltu. Terkut Norjasta, täällä ollaan taas ilmastopakolaisina koko kesä. Me luovuttiin telttailusta vasta nelikymppisenä, 5 v myöhemmin arvostaa hyvää sänkyä ja sähköpeittoa, kosteus ei ole ystävä. Vaatii kyllä tiettyä sissiluonnetta, luovia ratkaisuja ja puuhakkuutta, että tästä nauttii, hommaa on kahdelle.
Me telttaillaan nyt vielä viiskymppisenäkin. Ja kulkupelinä on moottoripyörät. Norjassakin on käyty tällä tyylillä. Ei siksi, ettei olisi rahaa, vaan koska se on meistä kummastakin kivaa. Sitten kun ei enää ole, kermaperseillään hotellissa tai mökkimajoituksessa.😁
Vierailija kirjoitti:
Me telttaillaan nyt vielä viiskymppisenäkin. Ja kulkupelinä on moottoripyörät. Norjassakin on käyty tällä tyylillä. Ei siksi, ettei olisi rahaa, vaan koska se on meistä kummastakin kivaa. Sitten kun ei enää ole, kermaperseillään hotellissa tai mökkimajoituksessa.😁
Mä sain niin tarpeekseni tosta kun 70-luvulla reissattiin faijan kanssa prätkällä ja telttailtiin, never again. Itse aikuisena prätkäreissut hotelli- tai mökkimajoituksella, faija ja mutsi kävi kyllä vielä päälle viiskymppisinä ympäri Eurooppaa telttailemassa. Mutta joo, itse nyt kuuskymppisenä todellakin pitää olla huvila tai hotelli, enkä jaksa enää prätkälläkään pitkiä matkoja, puoliso kyllä käy vuosittain Lapissa mökkilomalla prätkällä.
Vierailija kirjoitti:
Jää kotiin, möllykkä. Varmaan syöt kotonakin joka aamu "hotelliaamiaisen" .
Miehelle tulee hauska reissu ilman sinua.
Lomamatkalla hotelliaamiainen on iso osa sitä lomaa
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan monesti miehen kanssa kierretty Suomea ja Norjaa näin. Ei jokayö tarvitse maksaa majoituksesta. Meillä hyvä sänky autossa ja aamupalalle menemme johonkin pieneen kahvilaan. Yleensä joka toinen yö ollaan autossa ja joka toinen sitten jossain majoituksessa.
Missä käyt yöllä pissalla, entäs pesut seksin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei kai tarvitse yöllä käydä, ja kai nyt yön tai pari voi panemattakin olla... Ja siis joo, jotkut naisethan pystyy käymään puskissakin kusemassa, itse kyllä en.
Ihana seikkailu olisi ja lähtisin ilosta kiljuen!
t. 45 v nainen
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään lähtisi. Just ja just hätätilanteessa vois yöpyä jonkun 24h tai lähes vrk ympäri aukiolevan matkakeitaan parkissa että pääsisi yölläkin vessaan ja heti herättyä kunnon aamiaiselle.
Ilmeisesti melko tuore suhde, vai? Eka yhteinen reissu? Jos heti alusta on tuollainen pihtari eikä edes yritä tehdä vaikutusta niin millaista luulet olevan tulevaisuudessa? Meette varmaan bussilla johonkin naapurikylään telttailemaan, tulee vielä halvemmaksi.
RAKKAUS KESTÄÄ KAIKEN,MENE IHMEESSÄ.
No yhden tyypin kanssa lähtisin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Babywipet seksin jälkeen. Mä en käy yöllä pissalla. Leirintäalueella on pakko käydä n 5 päivän välein, tosin tähän on joskus tulossa parannus. -5
Olen 53 ja tänäkin vuonna matkustamme juuri noin. Hotellissakin voidaan olla välillä, mutta vaikkapa Norjassa hyvällä säällä ollaan mieluummin ulkosalla, kuin hotelliputkassa. Autoon saa nykyään parilla sataa hyviä jääkaappeja ja kemssakaan ei maksa edes satasta.
Miksi olette yhdessä? Minä en jaksaisi viikkoakaan sellaisen kanssa, joka aivan erilainen kuin minä.
Pane ukolle kortsu, niin ei tartte lutrata.
Siehän kuiva silakka oot. Eipä taija sinusta olla matkaseuraksi Mannerheimintietä kauemmaksi.
Onko kyseessä ns. pakettimatka?