Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään, jolla on kaksiväriset hiukset, valkomustat tai punamustat?

Vierailija
16.02.2013 |

Onko hän muutenkin takapajuinen tyyppi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi näitä alotuksia :D

Vierailija
2/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat hiukset joissa on etuosassa osio vaaleilla raidoilla. Tykkään vaan vähän rajummista tyyleistä vaikka keski-ikäinen toimistotantta olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tunne.

Vierailija
4/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vaikken valitse ystäviäni ulkonäön perusteella, kertovat tuon tyyppiset tyyliratkaisut jo jotain henkilön mielenterveydestä. Pahoittelut, jos tämän ääneen sanominen jotakuta loukkaa.

Olen nähnyt niitä lähinnä vain tv-ohjelmissa, joissa esitellään jonkun keravalaistantan laihdutusta, häitä tai sekä että. Yleensä väritys yhdistyy tyylipuhtaaseen kp-klassikkoon.

Vierailija
5/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:51"]

En todellakaan. Vaikken valitse ystäviäni ulkonäön perusteella, kertovat tuon tyyppiset tyyliratkaisut jo jotain henkilön mielenterveydestä. Pahoittelut, jos tämän ääneen sanominen jotakuta loukkaa.

Olen nähnyt niitä lähinnä vain tv-ohjelmissa, joissa esitellään jonkun keravalaistantan laihdutusta, häitä tai sekä että. Yleensä väritys yhdistyy tyylipuhtaaseen kp-klassikkoon.

[/quote]

 

Tunnen. Perhekerhossa käy yksi kolmen lapsen äiti jolla lyhyehköt punamustat hiukset. Lasten nimet alkaa kaikki J:llä. Ja tää on ihan totta.

Vierailija
6/6 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sos- ja terveysalan työpaikassa on useammalla naisella kaksivärisiä, on mm. neon oranssi-mustaa, vaaleanruskea-mustaa, puna-mustaa ja nykyisin näkee yhä enemmän tätä alta tummempaa ja latvoista vaaleampaa ombre-värjäystä.

Ombre on uusi kaksivärinen ylioppilaslakkivärjäys ja nyt jo päässä joka iikalla :)