Lue keskustelun säännöt.
Lastenhoitaja etsii töitä
24.02.2012 |
Heippa!
Olen 22-vuotias Tamperelainen lähihoitajaopiskelija ja lastenhoitotöitä vailla :) Erikoistun lapsiin ja nuoriin ja valmistun lähihoitajaksi ensi vuonna. Kokemusta lastenhoidosta on, yöhoitoja myös jonkin verran tehnyt.
Ilmotteleppa jos kiinnostuit!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla