Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvea hinku paasta " ulos" huomeniltana. Mut ei ole kavereita kenen kaa menna. Yksin oon joskus kaynyt mutta tylsaksi menee.

Vierailija
10.02.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, mutta olen aika kaukana ja mies on juhlimassa tänään... Hyvä idea tosin, menkää nyt ihmeessä ja tutustukaa toisiinne, uusiin ihmisiin! Puheenaiheita riittää varmasti, jos ei muuta, niin puhutte ripuliepidemiasta tms. :) Pitäisikö järjestää tällainen Tampereen seutulaisillekin kevään mittaan? Kiinnostaisiko ketään?

Vierailija
2/22 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vahvasti olin eilen ja tänä aamuna lähdössä dtm:ään. nyt vain kävi niin, että yllärivieraat paukkasivat ovesta sisään - kivaahan sekin on!



mutta jos ja kun (huom! optimismini) järjestetään uudet treffit, olen minä mukana... jos käy, että passaa tän eka kerran?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja vielä vahvasti olin eilen ja tänä aamuna lähdössä dtm:ään. nyt vain kävi niin, että yllärivieraat paukkasivat ovesta sisään - kivaahan sekin on!

mutta jos ja kun (huom! optimismini) järjestetään uudet treffit, olen minä mukana... jos käy, että passaa tän eka kerran?

Vierailija
4/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut 3 iltaa työmatkoilla ja huomenna vihdoin kotona. Haluaisin vihdoin ihmisten ilmoille, mutta eipä oo juuri seuraa kenen kanssa sinne mennä. Olis kiva lähteä juhlimaan mut taitaa jäädä väliin seuran puutteen takia.

Vierailija
5/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menojalka kans vipattais,parikuinen vauva,eli vuoteen en ole radalle päässyt =p

Vierailija
6/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kertokaas muut kanssa taustoja.

Minä olen 32v vanha (todella!), 3 muksua, mut en kauhean jämähtänyt (hahhahhaa, ainakaan omasta mielestäni!). Parasta bailuseuraa on ollut bestikseni pikkusisko viime vuosina (mua 6v nuorempi), mutta mokoma meni ja löysi miehen australiasta ja muutti sinne, joten sinne meni bileseurakin. Asun Espoossa mut stadihan se bailupaikka on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en ole ollut oikeestaan missään lapsen syntymän jälkeen)

Mieskin kannusti minua lähtemään vähän tuulettumaan ja olin innoissani, kunnes tajusin ettei ollut ketään kelle soittaa! Vasta " hetki" sitten minulla oli joka viikonlopuksi juhlijaseuraa ja nyt kaikki olivat joko mahat pystyssä kotona tai pienten lasten kanssa!



Niin ne asiat vaan muuttuu. Jäi lähtö sinä iltana, mutta pitää tässä lähiakoina ETUKÄTEEN sopia jonkun äitikaverin (muita ei juuri enää olekaan) ulosmenosta, saa lapsi jäädä isin kanssa kotiin :).



t. 19-v KOTIäiti!

Vierailija
8/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna siis treffit :) minä myös helsingistä, pidän baareista, joissa voi jutella ja ottaa pari bisseä. tanssi on minulle yhtä luontevaa kuin nuorallakävely, mutta ei haittaa, jos muu seurue tanssii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen pian 23v kahden lapsen kotiäiti...

Vierailija
10/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin menee, se on siitä tylsää, että ei-kiinnostavista miehistä on hankalampi päästä eroon. Joku kännikala jää roikkumaan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- ja missä voi mahdollisesti tätä keskustelua seuraavat pervot karistaa kannoiltaan JA mikä sopii kaikentyylisille ihmisille. minä aloin jo varovaisesti innostua!

Vierailija
12/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


-- ja missä voi mahdollisesti tätä keskustelua seuraavat pervot karistaa kannoiltaan JA mikä sopii kaikentyylisille ihmisille. minä aloin jo varovaisesti innostua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ehdotus on vain uskalikoille:

minä käyn nykyään (siis silloin kun käyn eli ehkä 2 kertaa vuodessa) homopaikoissa Hesassa eli DTM:ssä. Siellä saa olla juuri sellainen kuin on eikä kukaan katsele pitkään eikä tarvitse kantaa huolta kännisistä heteromiehistä jotka ei tajua kun sanoo ei. Relaa meininkiä ja jos on naisporukassa niin kaikki jättää rauhaan kun luulee että ne pariutuu vain keskenään.

T. Kännisiin miehiin kyllästynyt nro 6

Vierailija
14/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käy dtm, todellakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin valmis lähteen huomenna,mies on saanut sen verran huidella et vois jäädä muksujen kaa himaan.Itse olin 24 ja suht sosiaaalinen tapaus muuten,vähän pöhkö joskus ja kännissä lörppö mutta jos tosissaan seura kiinnostaa niin olen valmis =p

t:8

Vierailija
16/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitäisikö huomenna ottaa vielä rinki, että ketkä on ihan oikeasti tulossa?



t. kakkonen

Vierailija
17/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän tulla, mut en voi satavarmasti luvata, kun se miehen(retale, jota kovasti rakastan) ei ole tullut vielä kotiin työmatkalta. Siis jos on väsypoikkipuhki eikä suostu jäämään kotiin yksin niin sitten valitettavasti jään kotiin hoitamaan (häntäkin) enkä tule juhlimaan.

Huomenna olen viisaampi.

Vierailija
18/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette ihanan rohkeita ihmisiä, jos menette! Minäkin tulisin, jos en asus täällä Oulussa!=)

Vierailija
19/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko lähteä nukkumaan tai tipahdan tähän tuolille.

T. nro 6,

4v, 2v ja 8kk muksujen mamma

Vierailija
20/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilta ulkona! Itse olen 28v. Yhden eskarilaisen lapsen (yliopistolla) opiskeleva ja työtä tekevä äiti Helsingistä; ennen yh, nyt uuden miesystävän kanssa kai sitten perheellinen =)



En kyllä ollut ajatellut lähteä ulos huomenna, mutta mies on tänään kaljalla poikien kanssa, joten kai sitä vois hipsasta huomenna parille. Asutaan todella lähellä DTM:ää, joten ei minua edes paljon rasita tulla katsomaan, tulisiko joku mahd. paikalle. -Ois kyllä tosi hienoa, jos joku oikeasti tulisi!



T: ihan uusi ketjulainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi