Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Sormusten Herrasta

Vierailija
10.02.2006 |

Katsoin vihdoin tuon kohutun elokuvan Taru Sormusten Herrasta vähän aikaa sitten. Olihan se aika yllättävän hyvä, mutta eikö se olisi ollut paljon parempi jos Ridge olisi esittänyt sitä pääroolia, mikä Aragorn se olikaan, ja Taylor olisi ollut se tyttöystävä. Itse jäin kaipaamaan kunnon sankaria eikä tuollaista rasvatukkaa, Ridgessä on sentään tyyliä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vielä parempi, jos Ridge esittäisi kaikkien elokuvien pääosat.

Vierailija
2/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa, että Ridge olis muka ihan peestä?!?!?!



Olen Apn kanssa samaa mieltä. Ridge rulaa!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tiedän, että tuttavaperheissä lapsetkin sitä kattoo videolta ja näyttäneet omilleni 4-7v muksuille. Mainoskuvat vaikuttaa ainakin aika hurjilta... Mites kirjana? Voiko antaa lasten lukea? Nolo myöntää, itse en koskaan jaksanu lukea.... Luokkakaveri kyllä luki jo 10v.

Vierailija
4/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Clarke olisi voinut olla hyvä Frodo, eikö?!

Vierailija
5/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aVierailija:


mut tiedän, että tuttavaperheissä lapsetkin sitä kattoo videolta ja näyttäneet omilleni 4-7v muksuille. Mainoskuvat vaikuttaa ainakin aika hurjilta... Mites kirjana? Voiko antaa lasten lukea? Nolo myöntää, itse en koskaan jaksanu lukea.... Luokkakaveri kyllä luki jo 10v.

Taidat olla aika daiju kun et jaksanut itse lukea alkuperäisiä, sehän on aivan loistava tarina. Itse luin ekan kerran 9 v., nyt 35 ja luen uudestaan joka vuosi kerran koska tarina on hieno. Leffa on ihan ok, vaikka Thorne olis ollut näyttelijänä paras sankarirooliin ja myös paras roolimalli lapsille, jotka katsovat elokuvan.

Vierailija
6/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait sä katoit sentään KAIKKI kolme osaa ja toivonmukaan pidennetyt versiot?

Viggo Mortensen on JUST paras siihen rooliin eikä mikään ridge. Ridge on harmaahiuksinen pönttö, Vigossa sentään MIESTÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran harmaa!

Vierailija
8/8 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ois meikillä saanut yksitoistavuotian näköiseksi ja Harryhan kasvaa koko ajan!



Ridge on niiiiiin ihana ja niiiiin hyvä näytteleen, mikä komea vahvaleukainen velhopoika siitä olisikaan tullut!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi